20. Jahodový ráj, aneb do hlubin…

(photo credit - Steve Ryan)

(photo credit – Steve Ryan)

Tento týden se tu na blogu objevilo velmi málo článků o radostných zážitcích. Vlastně jen jeden – ten o tom, jak jsem byla radostí bez sebe, že mi řidič tramvaje ještě zastavil, i když už nejen zavřel dveře, ale dokonce se i rozjel…

  • Na článek o tom, jak jsem si užívala svou první čchi kungovou „přednášku“ v centru Osvoboď se, se tento týden jaksi nedostalo. Bylo to úžasné. Nepřišlo sice moc lidí, ale právě v tom bylo to kouzlo. Posedávali jsme do kroužku, popíjeli čaj, povídali si a mezi tím jsme zkoušeli základní čchi kungové praxe – masáž, pohyby, postoje, práce s energií, s emocemi i s myslí.  Ačkoliv o čchi kungu mluvím několikrát týdně na hodinách, které vedu, tak toto pro mě bylo nové. Jak předat to nejdůležitější ve 3 hodinách??? 
  • Na článek o tom, jak miluju místní zvony (bydlíme za kostelem), také nedošlo. Ale dojde příští týden. Ten příběh se mi moc líbí…

Tento týden byl hlavně o lásce a o překládání… 

O onom shrnujícím článku o lásce, který jsem napsala na web Probuzení. A potom o tom, jak jsem ho přeložila. Ne do angličtiny. Ne do francouzštiny. Ne do španělštiny. Do žádného normálního jazyka. Ale do „esenciálštiny„. Do hloubek, které se za tím textem ještě skrývají. (A to jsem se kdysi zařekla, že už nikdy nic nebudu překládat… a díky tomuto překladu nakonec pochopila i jeden z dalších důvodů proč… ). Na ten překlad tu tento týden také nějak nebyl prostor – dorazí také příští týden…

Někdy je prostě čas radostí a někdy čas hloubek. 

Třeba odhalí ještě mnohem hlubší radosti… 

A co ten Váš Týden? Byl spíš o radostech, nebo o hloubkách?? Nebo o hlubokých radostech???

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na 20. Jahodový ráj, aneb do hlubin…

  1. Sedmi napsal:

    O totálním nestíhání díky radosti s pesanem :-D

  2. Pingback: Co v květnu vlastně rozkvetlo??? Aneb není nutné vykřičet si hlasivky (při tom křičení do světa) | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

