Nebeské Lužánky…

Tak toto byl ten důvod, proč jsem jednou zase vystupovala před Vojenskou nemocnicí. Ne už s berlemi na kontrolu své zpolámané nohy. Ne už s berlemi na rehabilitaci. Ale bez berlí do výtahu….

Kvůli nebeským Lužánkám (akci Piknik mezi Nebem A Zemí) jsem tenkrát stavovala v centru Osvoboď se. Byla to tenkrát rychlovka. Měla jsem pocit, že Marušce, majitelce centra, musím napsat – nejlépe „teď hned“ – a velmi rychle se nám podařilo domluvit na nějakém vhodném termínu.

Z toho setkání nakonec vzešlo mé hostování u ní na Čaji s hostem, které se konalo minulý týden. Moc se mi líbilo…

A z toho setkání vzešla i dohoda, že se zúčastním jejího Pikniku.

Bližší informace najdete, když trochu pohledáte. Třeba tady: Piknik mezi Nebem a Zemí :-)

Budu tam tuto neděli (29.5.) celé odpoledne. Tak jestli se chcete o čchi kungu ve stylu Orel v hnízdě něco dozvědět (a něco si třeba vyzkoušet), tak se zastavte. Budu ráda :-)

Myslím že přinesu i nějaké ty výtisky magazínu Aves, abyste si ho mohli prohlédnout :-) Něco o poselstvích dětství, něco o svobodě, nezombíkovském životě aj. Přijďte si i popovídat :-)

(photo credit: Millenium187)

(photo credit: Millenium187)

Jo a mimochodem. Lužánky mám čchi kungově ráda, protože už třetím rokem tam v létě zase budeme chodit cvičit! Začala jsem tam chodit s naší první brněnskou orlí skupinkou každé úterý odpoledne, když počasí přeje. Jen tak. Abychom z toho pravidelného cvičení nevypadli, když se necvičí v tělocvičně. Jen tak, bez nějakého placení a učení. Chodíme si tam prostě jen na chvilku zamávat čchi kungově těmi křídly, jak jsem o tom psala v tom článku Čchi kungově nad vším mávnout rukou…. 

Jen tak. Prostě protože je to tak fajn…

Příspěvek byl publikován v rubrice Čchi kung se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Nebeské Lužánky…

  1. Sedmi napsal:

    Škoda že to je moc daleko :-/

  2. Pingback: 21. Jahodový ráj, aneb nezbláznit se z práce :-) | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

