21. Jahodový ráj, aneb nezbláznit se z práce :-)

(photo credit - Steve Ryan)

(photo credit – Steve Ryan)

Tento týden byl pro mě velmi pracovní, ačkoliv tentokrát plný hlavně té neplacené práce. Já nevím, jestli jsem úplně normální :-) Ale nějak se mě poslední dobou chytá touha dát nějak všem svým zkušenostem a názorům ucelenou podobu (jako bych měla potřebu něco uzavřít) a nabídnout je lidem. Co nejvíc lidem. Tak dlouho jsem měla strach o všech těchto věcech mluvit…

Ale poslední dobou vidím, že to byla hloupost. Lidem to pomáhá…ať již skrze Magazín, nebo skrze Orla

Těší mě, že lidé magazín Aves čtou. Ale kdyby jich bylo víc, byla bych ještě šťastnější :-))

A co jsem tedy dělala?? 

  • Dopsala jsem květnový magazín Aves (brzy půjde do světa :-)). A připomněla některým svým odběratelům ten dubnový. Ono číst dva naráz si většinou hodně z nich rozmyslí a rychle si ten předchozí ještě stáhnou :-))
  • I neděle je plánována jako „pracovní„. Ačkoliv nevím, jestli je možné brát piknikování v parku a povídání si o tom, co mě baví a pomáhá (čchi kung Orel v hnízdě), a dělání toho, co mě baví a pomáhá mi, jako „práce„. Ale pravda. Budu to teď dělat hlavně pro někoho jiného. A mohla jsem neděli také strávit jinak a jinde…
  • Stvořila jsem podle šablony svou první vizitku a nechala jsem si je vytisknout. Na lužáneckou akci (a nejen) je budu potřebovat.
  • Upravila jsem všechna poslední vydání magazínu Aves do tištěné podoby, abych je mohla s sebou vzít na piknik.

A zjistila jsem, jak moc mě tolik práce vyčerpává. A jak moc mě to baví. Natolik, že si říkám „dnes už ne“ a v tomtéž okamžiku sedám k počítači a píšu. Prostě si nemůžu pomoct…

A tak jsem sice na začátku týdne začala s novým elánem a s pocitem, že na mě konečně nemají vliv určité vzpomínky (otevřela jsem se jim přesně tak, jak v tom esenciálním překladu říkám), na konci týdne bylo ale po elánu…

Ani zvony na našem kostele mi nepomohly…

A tak jsem šťastná, že jsem to nejdůležitější udělala už v pátek a sobotu strávila s manželem a dcerou na výletě (spousta fotek bude příští týden :-)). Aspoň jeden den v lese týdně je nutnost! 

Příští víkend bude ostatně jen o nabírání sil na čchi kungovém víkendu ve Svratce a lesích kolem! Já se Vám lidi tak těším! Tentokrát už nebudu známé mást a nepřijedu tam až v neděli jako v dubnu, když jsem tam s dcerou zažívala ty poslední záchvěvy zimy :-) Ostatně celý příští týden bude, tuším, právě o tom, investovat ze sebe jen tolik, kolik zvládám. Těším se na něj moc :-)

Jaký jste měli týden Vy? Pracovní? Plný elánu? Nebo spíš unavený a vyčerpaný? A co nějaký ten víkendový výlet??

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na 21. Jahodový ráj, aneb nezbláznit se z práce :-)

  1. Letitia te Tiba napsal:

    Týždeň som mala hodne pracovný. Ale ten víkendový výlet sme si tiež s rodinou užili.
    http://letitia-tiba.blogspot.sk/2016/05/nase-vylety-stare-hory-slovenska-lupca.html

  2. Pingback: Co v květnu vlastně rozkvetlo??? Aneb není nutné vykřičet si hlasivky (při tom křičení do světa) | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

