Super víkend

Také se po víkendu někdy cítíte jak znovuzrození?? Pokud v něm opravdu uděláte nějakou změnu od zaběhaného způsobu života, pak nastane jedna zaručená věc. Znáte to, ne?

Změna je život!

Pak už jde jen o to, jakou změnu jsme udělali a jaký život jsme si z toho stvořili :-) Zda zábavný, dobrodružný…  nebo kocovinový :-)

Můj víkend se nesl v duchu dvou zcela odlišných věcí:

  • rodinného výletu
  • lužáneckého orlího pikniku

Rodinný výlet byl kapitola sama o sobě. Klasická. Ranní polehávání. Dobíhání autobusu na poslední chvíli. Ještě že to naše dítě už je vytrénované dělat psí oči na řidiče, ať ještě počká než doběhne zbytek s batohy (usárnami) :-)

Manžel zapomněl doma vložky do bot, mobil i mapu. Tedy mapu jsem nenašla já :-) Až když jsem se vrátila, tak byla přesně tam, kde jsem byla přesvědčená, že nebyla. Také klasika.

Manžel šel s dcerou ke kamarádovi na srub. Já s nimi došla až k restauraci, kde jsem hladově zhltala smažené kuře na špejli (vypadalo tak trochu jako kuřecí zmrzlina). Manžel s dcerou obědvali v lesíku na ohýnku o pár kilometrů dál. A asi o hodinku později. Pak prý lozili po feratách. Schovávali se před deštěm v hospodě (kde malá usnula únavou). A nakonec došli až na srub…

Já jsem to otočila zpátky na vlak a doufala, že potkám ztracenou čepici. Nepotkala…

Zato jsem na nádraží potkala trampskou skupinku 3 mužů a 3 malých dětí, které jsme potkali asi před 2 hodinami v lese a kteří ani netušili, kdy že jede ten vlak :-))

Mimochodem – už jste někdy viděli nově upravované značky?? Je to krása!

A druhý den? Lužánecký piknik se vydařil! V Alzaboxu jsem si v neděli ráno vyzvedla novou piknikovou deku (teď to piknikově roztočím!!), sbalila jídlo a materiály a před druhou jsem se už rozvalovala pod kaštanem i s naším plyšovým orlím maskotem. Vedle mě cvičila skupinka akrojógu (úžasná věc), kdesi v dálce přinesli velký žlutý transparent Falun Gongové a poctivě cvičili a cvičili a přišla i spousta dalších lidí.

Fotografie0758

Rozdala jsem pár letáků. Rozdala jsem hrdě i pár svých nových vizitek. S jednou skupinkou jsem si zacvičila. S pár dalšími skupinkami promluvila. Bylo vidět, že je zajímá spousta věcí. A že o tom vůbec nic nevědí. A dokonce mi nepřišlo blbý si zacvičit i sama :-) Nakonec jsem odcházela domů až po sedmé…

Sice jsem se tu neděli už nedostala na postoje. Ale víte, říká se, že když je člověku nejhůř, má jít do přírody. Ta se o všechno postará. Les, park. Je to fuk. Hlavně nesedět doma!

Co Váš víkend? Byla příroda nebo město??? 

Příspěvek byl publikován v rubrice Na cestách se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

