Co v květnu vlastně rozkvetlo??? Aneb není nutné vykřičet si hlasivky (při tom křičení do světa)

Tentokrát píšu květnové shrnutí až v půlce června… 

Že by něco během května rozkvetlo a v červnu to neslo plody???

Pamatujete si například na ten úplně poslední květnový týden, kdy jsem psala o tom, jak se nezbláznit z práce??  Stěžovala jsem si tenkrát, že jsem z té práce jakási unavená. I když mě baví. No a protože jsem si počátkem června ujasnila, proč se do té práce tak ženu (ačkoliv mi to nedělá úplně dobře), zvolnila jsem.

Píšu jen, když se necítím unavená. Však se svět nezboří, ne? A tomu, co chci vykřičet do světa, je možné prostě nechat, volný průběh. Však ono si to své čtenáře najde… 

Přitom květen byl pro mě opravdu měsíc velmi pracovní – magazín Aves (ten si v květnu našel spoustu nových čtenářů), první vizitka!, orlí čchi kungové sedánky v centru Osvoboď se i na pikniku v Lužánkách. Spousta věcí, o kterých bych si ještě před pár měsíci nemyslela, že si na ně troufnu. Ale troufla!

Fotografie0748

Květen byl také měsíc věnovaný lásce a hlubinám vůbecpamatujete další týden – Do hlubin? Onomu shrnujícímu článku o lásce na webu Probuzení a jeho překladu do esenciálštiny (odkazy na oba články najdete v onom odkazu na článek o hlubinách). Některé týdny holt nebyly ani tak o radostech Jahodového ráje (i když ten tramvaják, co se rozjel, ale pak zastavil a ještě mi otevřel dveře, je nezapomenutelný!) jako o hlubinách Jahodového ráje. Ze kterého se pak, do budoucna, nějaká ta radost vylíhla…

Květen byl měsíc věnovaný nejen lásce, ale i láskyplnosti. Tomu pochopit, proč se člověk sám k sobě nechová někdy úplně laskavě. A udělat nějaké to rozhodnutí, jak to napravit. Jeden celý týden jsem pak té laskavosti věnovala i na svých orlích cvičeních a moc jsem si to užívala. My všichni ostatně. To byl onen týden návratu do hnízda, kde je mi tak dobře…

A uvážím-li, že květen jsem začínala radostně neradostně (viz článek 18. Jahodový ráj, aneb radost neradost)asi bylo potřeba jít do větších hloubek a najít trochu té láskyplnosti v sobě… k druhým i k sobě…

A nakonec celý květnový magazín Aves byl právě lásce věnovaný…

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Měsíční shrnutí se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Co v květnu vlastně rozkvetlo??? Aneb není nutné vykřičet si hlasivky (při tom křičení do světa)

  1. Pingback: Být vděční za to, co máme, a nevyčítat si to, co nemáme (aneb první půlrok 2016) | Žít je umění – ENjoy!

  2. Pingback: Čím byl pro mě rok 2016 tak významný? (2. část) | Žít je umění – ENjoy!

  3. Pingback: Čím byl pro mě rok 2016 tak významný? (2. díl) | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

