27. Jahodový raj… tak trochu otrávený…

Jahody jsem si tento týden celkem užila. Ještě poslední záchvěv – tvarohové knedlíčky se spoustou jahod!

Jinak ale tedy tento týden žádná velká sláva. Co Vy?

(photo credit: Michael Stern)

(photo credit: Michael Stern)

Co mi tento týden dělalo radost? Obvykle se to pozná podle článků, které v tom týdnu uveřejním. Že by to byl tentokrát:

  •  magazín Aves? ( Šel do světa nový díl! Víte, jak důležitá je pro náš život OTEVŘENOST?? )
  • zkoumání toho, co jsem se naučila, a co ne za uplynulých 2,5 let (víte, co všechno jste se za tu dobu naučili Vy sami???)
  • má nová tapeta na mobilu – I’m enough? (Víte, že to nejhloupější, co si o sobě můžeme myslet, je, že nejsme k ničemuVětšinou nám to nakecali ostatní… )

Ale tak jo, no. Ale spíš než radosti to všechno byly tak trochu povinnosti. Vůči sobě. Vůči mým čtenářům. Zkoumání duší, hledání toho, kde vězí zakopaný pes… 

Někdy je totiž zakopaný hodně hluboko. A pořád se ne a ne dobrat…

Radost přináší ta pozitiva, o kterých byla v článcích řeč. Aby v tom všem deprimujícím hledání byla nějaká ta rovnováha… 

  • Radost jsem měla také z pár setkání s kamarádkami, o kterých tento týden v článcích řeč nebyla (přece jen jsem na prázdninách „doma„, a tak mívám srazy s dávnými známými)
  • Radost jsem měla z objevu Jin shin Jyutsu (až vyzkouším, poreferuji…)
  • Radost jsem měla z výletu do Poděbrad a krabičky čokoládovo-malinových lázeňských oplatek (můj objev z lázní Velké Losiny, kde jsme byli v zimě! Tušili jste, že se takové také vyrábějí?)
  • Radost jsem měla z návštěvy milovického Mirakula (na článek o něm jistě příští týden dojde)
  • Radost se ještě do konce týdne najde další… většinou je to nějaký ten výlet. A v sobotu dorazí manžel!

Jen bych si přála rozlousknout ten oříšek a posunout se k trochu hlubší radosti…. 

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

7 reakcí na 27. Jahodový raj… tak trochu otrávený…

  1. Pingback: 28. Jahodový ráj a hledání motivace | Žít je umění – ENjoy!

  2. Letitia te Tiba napsal:

    Čo robilo v prvom prázdninovom týždni radosť mne?
    Rozpísala som sa. (A hádam už konečne nabehnem na rytmus zachytiť kus života – a radosti – každý týždeň.)
    Takže tu je prvý – prázdinový diel:
    http://letitia-tiba.blogspot.sk/2016/07/radosti-1-tyzdna.html

    • Letitia te Tiba napsal:

      Mimochodom – tiež v poslednom čase bojujem s tým „hľadaním „hlbšej“ radosti“.

    • avespasseri napsal:

      Přečetla jsem tvůj článek, ale to ověřování, zda jsem robot, mi moc radosti nedělá :-) Nějak to pořádně nefunguje, takže napsat ti komentář u tebe mi moc nejde :-(( Jinak super. Hledat radosti je potřeba hlavně ve chvílích, kdy má člověk pocit, že se nic moc nedaří! Je to úžasná podpora!

  3. Pingback: Dokonalý ranní rituál! | Žít je umění – ENjoy!

  4. Pingback: Otráveně úžasný červenec! | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

