28. Jahodový ráj a hledání motivace

(photo credit - Steve Ryan)

(photo credit – Steve Ryan)

Na rozdíl od minulého otráveného týdne jsem si tento týden tedy užila!

Už nevím, kdy to vlastně přišlo, ale jednoho hezkého dne jsem začala cvičit! 

Tak já vím, to už jsem začala xkrát. Ale tak lepší xkrát začít, než nezačít nikdy, ne?? :-)

Všechno doopravdy začalo, řekla bych, kraniosakrální terapií u Marušky z Osvoboď se, o které jsem tu kdysi psala. O terapii tu určitě budu příští týden psát, protože jdu v úterý na další „ležení„. Tam tak člověk leží a terapeut na Vás prostě jen klade ruce. Ne, není to jak reiki :-) Je to složitější. Ale o tom někdy příště.

A mě to zaujalo. Protože to přineslo velmi zajímavé následky. Našla jsem na youtube i samoošetření, ale to nedám. Člověk by se nejdřív musel naučit nahmatat onen „tep„.

Čistě „náhodou“ jsem ale na jednom slovenském webu, který sleduju (kdybych si já jen vzpomněla přesně kde??), našla něco jiného – jmenuje se to Jin Shin Jyutsu. A také jen kladete ruce na určité části těla. Případně držíte v dlani jednotlivé prsty na ruce…

Zkouším a zatím zjišťuji uklidňující efekt… a kdo ví, vzhledem k tomu, že jsou tam místa, která prý nejen umí rozpouštět silné emoce (nevím, zatím jsem neměla tu příležitost vyzkoušet), ale i pohnout k rozhodnutí, možná ten můj návrat ke cvičení má na svědomí právě jin shin jyutsu. Ale, jak říkám – kdo ví. Miluju experimenty, podám report :-)

Prostě jednoho hezkého dne tento týden jsem u sebe pod postelí narazila na onu knížku od Boba Cooleyho (vypadla mi, když jsem hledala piknikovou deku na koupaliště) a uvědomila si, že i jeho protahování má mít údajně vliv na určité emoční a psychické stavy – třeba právě na nerozhodnost a zanedbávání sebe sama. Na to, že člověk dává přednost x různým věcem, ale systematicky se věnovat své tělesné stránce a jejímu zdraví tedy ani náhodou :-) 

A tak jsem si řekla, že mu dám šanci!

A musím říct, že se tento týden cítím rozhodně mnohem líp!

Jin shin Jyutsu a resistance stretching – asi dva největší poklady tohoto týdne! Čím otravnější byl ten minulý týden a čím hlubší má beznaděj, tím větší poklad :-) 

Nicméně tento týden byl ještě zajímavější než jen pouhé cvičení a přikládání rukou! Strávila jsem s dcerkou dvě noci na zámku! Naskytla se mi taková náhodička tam pobýt zdarma, dozvědět se něco o tom, jaké to je upravovat takový zámek do nějaké přijatelné podoby, prohlédnout si upravené pokoje i ty, které ještě na svou rekonstrukci čekají. A podniknout v okolí pár zajímavých výletů. Ten pobyt si zaslouží pár článků během příštího týdne!

Jen upozorňuji, že to byl právě díky pobytu na zámku týden tak trochu strašidelný….

Nicméně já ho vnímám spíš jako týden, kdy jsem sama v sobě dál hledala motivaci pro to, být sama na sebe ještě trochu hodnější :-)

Zatím totiž spíš vzdoruju (a poctivě se projídám kilo ke kilu a jaksi se odmítám hýbat a cvičit a tak – zajímavé, nikdy předtím jsem to neměla tak silné!). Tak doufám, že jsem to tento týden zlomila! Povalování se na zámecké posteli, zatímco dcerka si dole hrála se „zámeckými dětmi„, pročítání svých starých článků o motivaci – Síla mysli a vnitřní motivace, Tak co, Buridanův osle, hneš se? a shrnutí 4 otázky, na které stojí za to si odpovědět. Aneb o motivaci. totiž přineslo i nějaký ten „aha“ moment. Tak snad…

Jo – a ještě něco! Slavili jsme s manželem 10 let manželství! Ale o tom také spíš příští týden, protože teprve příští týden to řádně oslavíme! Na filmovém festivalu v Uherském Hradišti!

Celkově ten příští týden bude událostmi hodně nabitý a už se na něj moc těším!!

A co ten Váš týden? Začali jste také něco nového? Zažili jste něco zajímavého? Objevili jste také nějaký ten svůj „aha“ moment? Hledali jste také něco?

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na 28. Jahodový ráj a hledání motivace

  1. Letitia te Tiba napsal:

    Ale áno, niečo som zažila. Do prázdnin som sa vrhla s nadšením a pevným rozhodnutím zažiť niečo zaujímavé každý deň. Aj keby to mala byť úplná maličkosť.
    Tu je zhrnutie druhého prázdninového týždňa :)
    http://letitia-tiba.blogspot.sk/2016/07/2-tyzden-prazdnin.html

  2. Pingback: Dokonalý ranní rituál! | Žít je umění – ENjoy!

  3. Letitia te Tiba napsal:

    Ešte nevyšiel novší Jahodový ráj?
    Tretí prázdninový týždeň som mala tak trochu hektický. Zdalo sa mi, že vlastne na nič nemám čas a už aj samotné nadýchnutie znamenalo, že niečo iné musím odsunúť nabok. Ale snažila som sa – každý deň si utrhnúť aspoň nejakú „prázdninovú radosť“. :)
    Súhrnne o tom píšem tu: http://letitia-tiba.blogspot.sk/2016/07/lov-radosti-3-prazdninovy-tyzden.html
    Mám dojem, že tentoraz som sa zamerala na vnímanie všetkými zmyslami – čuch, zrak, sluch, chuť, hmat… a tiež tie telieska na vnímanie polohy, pohybu a výšky. Všetci tí „malí škriatkovia“ v mojom tele mali aspoň chvíľku zábavu. :)

    Radostné leto aj vám, Aves!

  4. Pingback: Otráveně úžasný červenec! | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

