30. Jahodový ráj, aneb tvůrčí exploze

Milí zlatí, to Vám je tedy týden….

Dcera se kreativně vyžívá na táboře Kampanely (pamatujete si na to video z červnového mordýřského“ koncertu??) a tak má má myš préééé!

No, hlavně sedí doma a píše!

A to jsem chtěla chodit víc ven! Dokonce jsem i naplánovala plavecký sraz na Riviéře (brněnské), jenže když je venku abnormální mráz (pod 30 stupňů), na koupání to pro mě prostě není…

A tak pohyb jsem si nakonec dopřála. Taneční! Článek a video o tibetských tancích, které se teď nacvičují kvůli příjezdu Rinpočheho do Prahy (a Bratislavy), tu mezi radostnými články tohoto týdne najdete.

Od té doby jsem dokonce 2x tančila už doma. Ne tibetské ale svoje. To mám prostě nejradši!Poprvé v okamžiku, kdy jsem si chtěla vyrazit na vyjížďku na kole a zjistila jsem, že mám téměř prázdné kolo (a netuším, kam manžílek uklidil pumpičku). Tak mi nezbylo než v tom pařáku večer trsat doma. Druhý den jsem na to šla ale zas!

Stále, kupodivu, cvičím i ráno ten svůj supr rituál! A to mi dělá velkou radost! Někdy to, pravda, trochu odfláknu, ale důležité je nepřestat :-) Zjistila jsem, že zásadní bylo vložit před cvičení Jin shin jyutsu. (Co to je najdete také v článku o rituálu) I když se mi do ničeho nechce, tohle za prvé uklidňuje vzpurnou mysl a za druhé slouží jako dokonalý spouštěč. A ty jsou prý pro zdárné dodržování návyků (a jejich budování) zásadní!

Ale jinak píšu a píšu!

  • dopsala jsem červencové číslo svého Magazínu Aves! Téma neprozradím. To se jako první dozvídají vždy odběratelé :-) Ačkoliv kdo pozorně čte blog, ten to asi už tuší :-) V úterý ho dostanou do schránky. E-mailové.
  • a finišuju se svou první knížkou!! Vzala jsem si do parády knížečku, kterou jsem napsala již před cca 3 lety. Před cca 2 lety jsem ji vytiskla i s obrázky a věnovala svému školiteli. Místo disertace. Tak měl alespoň méně stránek ke čtení :-) Je to zvláštní, ale my jsme hodně debatili o psychologii (školitel byl psycholog) a vlivu náboženství na rozvoj osobnosti (zabýval se vývojovou psychologií a psychologií náboženství), a o islámu (já pracovala na disertaci o vlivu islámu skrze výchovu dětí na rozvoj osobnosti). Nakonec jsem nenapsala nic, o čem bychom vlastně na doktorandských konzultacích nemluvili. Jen to jaksi nemělo ten rozsah a tu formu plnou šroubovaného jazyka a hory citací :-) Bože, jak jsem ráda, že jsem už nic takového (po tom grantovém článku) psát nemusela!!

S obálkou jsem si taky hodně vyhrála!

žít je umění milovat - 2D

Kdysi jsem knížku posílala nakladatelstvím. Ozvali se. Ale že mají bohužel ve svých plánech na dlouho dopředu plno. Jeden chtěl i víc než jen ukázku, ale rovnou upozorňoval, že nakladatelství je v dluzích :-)

Jenže  já si pro tuhle knížku představuju krásné knižní vydání, protože je mi obsahem velmi drahá! 

A tak jsem nakonec nelenila a využila toho, že můj choť pracuje na D1 i o některých víkendech (jo, lidi dávejte tam na ty pracující pozor!), a vtělila svou knížečku zatím do PDF e-podoby :-)))

Tak to je k povinné úlitbě blogu o radostech tohoto týdne vše. Doufám, že Vy jste alespoň něco málo radostného v tomto týdnu také objevili! A já jdu teď dovychytat pár dalších drobností k mému „miminku“ :-) Čus :-))

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na 30. Jahodový ráj, aneb tvůrčí exploze

  1. Sedmi napsal:

    Teda ty jedeš :-)

  2. Pingback: Otráveně úžasný červenec! | Žít je umění – ENjoy!

  3. Pingback: Můj manžel by řekl – „No, tupci“. Aneb fakt je velký rozdíl mezi wordpress.com a wordpress.org! | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

