31. Jahodový ráj, aneb další umělecký týden

  • V Po koncert skupiny Ponk na Veveří (ulici).
  • V Út koncert sboru Kampanela (ukázku s červnového koncertu, který byl stejně nejlepší, najdete v článku o Mordýřském koncertu)
  • V So koncert skupiny Asonance na Veveří (hradě).

Tak tady na blogu sice tvrdím, že hodnotit se nemá, ale já menší zhodnocení udělám. Dobří byli všichni :-))

(photo credit: Michael Stern)

(photo credit: Michael Stern)

  • Pravda, nejvíc jsem se asi pobavila u Ponku, protože jsem je nikdy na živo hrát neviděla, a byla jsem velmi příjemně překvapená, jak působivé to je.
  • U Asonance jsem zase byla překvapená, kolik zpěváků vlastně mají :-) A jak úžasná může být spolupráce s publikem, když zpěvačka zapomene text jednoho z jejich šlágrů a obecenstvo radí :-)))
  • A Kampanela? Tam mě vždy překvapuje, jak je celý ten sbor velký! A jak se tam ti starší starají o ty mladší. A nejvíc mě pobavila „půjčovna dětí„. To když nám děti po koncertě do večeře „zapůjčili„. Ta moje cácorka tam totiž byla na 10 dní na letním táboře a vracela se teprve ve středu.

A co jsem se o dětech a letních táborech dozvěděla? Že je fakt dobrý posílat jim pohledy a nějaký ten pohled nebo dopis jim dát, aby taky mohly napsat :-))) Nějak nejsem zvyklá být s malou v kontaktu, když je pryč (u babiček), protože jakékoliv mé snahy o telefonování většinou skončily u jedné věty. A pak si musela jít nutně hrát :-) Tábor je ale asi něco jiného :-)) Ale hlavně že se jí tam líbilo. Chce to prý příště jen víc peněz na sladkosti a pohled se známkou, aby za něj nemusela utrácet :-))

Já sama jsem také i nadále umělecky řádila. Na  blogu vyšel článek k červencovému vydání Magazínu Avestentokrát o motivaci. Kvůli své nové knížce jsem obcházela úřady, dopisovala si s jednou online fakturační službou ohledně toho, zda fakt musí mít IČO jako povinnou položku, když mně by stačilo DIČ (musím). Dopisovala si s jejich technickou podporou, jestli jejich kód můžu mít na wordpress.com stránkách (nemůžu). Dopisovala si s wordpress.com podporou ohledně téhož. Dopisovala si s  jakpodnikat.cz o všech těch legálních záležitostech. Proč se všechny poplatky neplatí až z prodaných výtisků? :-) No prostě člověk chce něco prodat a těch dopisů, kterých kvůli tomu musí napsat a lidí obejít a hlavu si počítáním zavařit! :-)  No, ale jestli to nebude tím, že jsem ta mimoňka a vždycky musím mít něco extra, co tak úplně nezapadá do běžných kolejí…

A protože jako správný podnikatel (chachá) jsem se rozhodla udělat nejdřív průzkum trhu, poslala jsem sondující e-mail lidem v mé databázi, kteří čtou Magazín Aves, zda by o knížku byl zájem. Reakce nebyla špatná, řekla bych docela slibná, ale stále ještě ne přesvědčivá. A tak jsem předělala úvodní stránku tohoto blogu a chystám prodejní stránku ke knížce, na které bude víc informací. Uvidíme, jak knížka zaujme.

A pak se uvidí :-))

Knížka mi ovšem dost kecá do života už teď. Při výletu lodí po brněnské přehradě směr hrad Veveří a Asonance, jsem měla s sebou i základní body ke jednotlivým kapitolám své knížky, a s údivem zjišťovala, že už před 20 lety jsem psala věci, které poslední dobou slýchávám od člověka, který mi hodně pomáhá, a já to pořád ne a ne pochopit :-) A Bože, vždyť jsem to kdysi dávno sama napsala téměř těmi samými slovy!!!

Mám dojem, jako by mi dumáním nad prodejní stránkou knížka měnila nejen způsob pohledu na věc (tak, že „vím“, to víme :-)), ale i prožívání věcí. A to je velký dar!

Také jsem tento týden slyšela, že mám zahodit Ego a uleví se mi. No tak to jsem tedy zvědavá :-)) Umím být velmi vzpurná!

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na 31. Jahodový ráj, aneb další umělecký týden

  1. Pingback: Tedy co se mnou v srpnu dělal dzogčhen a jedna knížka… hmmm…. | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

