Ufff. Ta cesta k vnitřnímu klidu mi ale dává zabrat!!! :-)

Vždycky, když si myslím, jak jsem v klidu, vždycky – VŽDYCKY – se stane něco, co mě takříkajíc vyhodí ze sedla. Podrazí mi nohy. No a tak. Asi byste dali dohromady spoustu dalších rčení…

To jsem se takhle třeba neprozřetelně rozhodla napsat v neděli na FB známému, jak to vypadá s tím jeho překladem. Ajajaj. Že já jsem takový dobrák a toužím všem pomáhat :-)))

Nakonec z toho bylo několik hodin dopisování na 2 strany, z čehož jednu stranu velmi baví mě vyvádět z míry :-) Ale tak nakonec mám radost, že pro jednoho to byla velká lekce a krůček k tomu, aby zjistil, jestli překládat vůbec chce nebo ne. A druhému jsem nakonec mohla také pomoct. Alespoň konzultací a radou, když už ne tím, že bych mu to rovnou přeložila.

Stále si totiž stojím za tím, že překládat je svatokrádež :-)))) 

Jen drobnou nevýhodu to mělo. Místo abych svou práci, která je pro mě velmi důležitá, udělala již o víkendu, kdy jsem měla relativní prostor se jí věnovat, dodělávala jsem to vše ještě před chvílí.

Ale ano. Konečně je na blogu taková verze prostoru pro mé nové miminko – můj nový výtvor – se kterým jsem dostatečně spokojená (tedy než mě ještě napadne, co doplnit a jak to upravit). 

O čem mluvím?? O mé nové elektronické knížce (slovo e-book v její přítomnosti nelze pronášet – určitě by se strašně urazila!). Pojmenovala jsem ji Žít je umění milovat (a to teď a tady!) a nedalo mi ani takovou práci pro ni jméno vymyslet. Krásně ladí s názvem blogu. I s jejím obsahem.

žítjeumění-květina

Zatímco vymyslet název knížky bylo snadné a psát tu knihu šlo také téměř samo, mám dojem, že vytvořit pro ni důstojnou stránku u mě na blogu, byla pořádná fuška. Mnoho a mnoho hodin práce. Část jsem ji dělala v Líšeňáčku, zatímco dcera hopsala tu tam a tu onde. Část jsem ji dělala na koupališti, zatímco dcera se vyhřívala na slonovi. Připomínalo mi to doby, kdy jsem hodně psávala někde venku. Většinou doma na střeše….

Těch obrázků, které jsem prošla. To dumání nad tím, jak to co nejlépe popsat, aby to bylo výstižné, co nejstručnější (i tak je to hodně dlouhé), co nejpřesvědčivější (tak k čemu je mi super knížka – super pro mě – když o tom nikoho nedokážu přesvědčit??), co nejvíc SEO (a to ještě musím přesvědčovat nějakého robota!), co nejhezčí…

WordPress si občas postavil hlavu a nechtěl udělat to, co jsem chtěla já. Tu oprava, tu aktualizace, tu kontrola aktualizace. Pořád dokola.

Ale tak prosím. Snad to za to stálo. Kochejte se!

E-kniha Žít je umění milovat (a to teď a tady!)

A jestli se nekocháte, tak si to nechte pro sebe :-)

Ok, slyšela jsem, že kdo si přestane říkat o zpětnou vazbu, má seriózní problém.

Tak si ji nenechávejte pro sebe :-)

Odkaz na ni jsem zvládla konečně poslat i odběratelům svého Magazínu Aves (protože koho jiného by mohla zajímat má knížka, než toho, kdo pravidelně čte můj magazín??) a doufám, že bude mít příznivý ohlas. První sondážní e-mail dosáhl úspěchu jen dílčího.

Zato velkým úspěchem bylo, že jsem ty hodiny čekání, než jsem se podívala do statistik, zvládla s docela slušným vnitřním klidem. JÓJÓJÓ!!

Příspěvek byl publikován v rubrice ŽÍT JE UMĚNÍ MILOVAT se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

