Dovolená zas dost netradičně!

Tentokrát dovolená od blogu a úplně jindy než obvykle! 

Za celé ty 3 roky, co blog píšu, jsem si od téhle fakt „děsně náročné práce„, u které někdy „fakt“ někdy ani nevím, o čem psát a sonduju u svých čtenářů, kterým zajímavým tématům bych se mohla věnovat (třeba nějaký nejnovější druh šminek?? byl by zájem??), protože fakt už nevím, co se životem a jak nalákat nějaké ty nové fanoušky :-)), odběhla vždycky jen na týden mezi Vánoci a Novým rokem! 

Uff, tedy to ale byla dlouhá věta? Vyznáte se v ní ještě vůbec??? :-)

Ten týden je prostě můj. Na Silvestra mám narozeniny a snad věky je to pro mě období, kdy se stahuju do sebe a odpočívám. Jinak jsem blog zásobovala články zpočátku každý den. Dnes téměř každý den (a kolikrát jsem to již chtěla výrazněji omezit??). Někdy mám články nachystané k publikování již několik dní dopředu (a také jsem tu kdysi informovala o tom, na co se v následujících článcích můžete těšit). To když přijde období, kdy jsem třeba na dovolené v zahraničí. Kdy neodpovídám na komentáře a nepíšu články, ale chci, aby vycházely. Abyste měli co číst…

Tentokrát ale soráč – beru si dovču už teď!

Další článek tu najdete až v neděli nebo v pondělí. Ten shrnující. Ten nemůžu nenapsat :-)

(photo by Cburnett)

(photo by Cburnett)

A proč že?

  1. Cítím, že si potřebuju odpočinout! Posledních pár týdnů jsem pracovala jak divá! Dokončovala jsem svou 1. knížku Žít je umění milovat (a to teď a tady!). Zjišťovala, za jakých podmínek bych ji mohla prodávat. Chystala pro ni speciální stránku, protože je to prostě speciální kniha! Už jsem sice byla opatrnější, než v některých svých šílených pracovních týdnech, a nejela přes čáru, ale unavená tedy jsem. Hlavně protože mi chybí pravidelné cvičení a nemám ani tu vnitřní ani vnější podporu, kterou bych v tyto dny potřebovala.
  2. Jedu do Prahy! Přijede náš dzogčhenový mistr a prý bych to neměla propást! Lidé, kterých si velmi vážím, jsou z něj unešení. Já zatím takovou unešenost tedy necítím a na webcasty se zase tak často nedívám a praktikuji hlavně proto, že mě to tak nějak nese samo. V tom podporu mám a jsem za ni vděčná :-) A tak bych se o víkendu ráda věnovala hlavně nauce a onomu vnitřnímu klidu, o kterém tak často mluvím. Svou knížku si beru s sebou a hodlám se do ní ponořit ještě hlouběji! Dcerka bude nejspíš většinou u babičky a já si budu užívat společnosti svých orlích a dzog. přátel. Odjíždíme již ve čtvrtek ráno rovnou do Prahy pomáhat s přípravou Veletržního paláce. Když oni mi tak často posílali z Prahy komunitní e-maily, jak by nutně potřebovali, aby jim přišlo pomoct co nejvíc lidí, že jsem vzala dceru a rozhodla se splnit jí sen – projížďku žlutým do Prahy!

A tak Vám přeji krásný zbytek týdne a já si jdu od počítače a psaní zas na chvíli odpočinout, protože takhle bych za chvíli o všem jen psala a to nechci :-)))) 

Příspěvek byl publikován v rubrice Na cestách se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Dovolená zas dost netradičně!

  1. Pořádně si to uzij :-)

  2. anitraM napsal:

    Ďalši človiečik v mojej blízkosti, čo vydáva knihu….super..tak nech sa všetko vydarí k tvojej spokojnosti.

    Oddych je potrebný, uži si ho plným dúškom a možno časom prídeš do štádia, kedy ti bude jedno, či si dala článok, alebo nie, pretože blog už pre teba nebude tak podstatný, ako v tejto chvíli.

    Tak nech ťa naplní vnútorný pokoj a navedie k vedomiu seba samej. ..krásny relax prajem.

    • avespasseri napsal:

      Díky! Užila jsem si ho, bylo to úžasné :-) Jinak ten článek byl tak trochu ironický, já moc neřeším, jestli článek bude nebo nebude. Ony prostě vznikají bez nějakého velkého úsilí a když nejsou tak nejsou :-) Ale pravda je, že podstatný pro mě zatím stále ještě je a sice se s tím nenadřu, ale stále chci, aby tu ten nedělní článek byl :-) A pravda je, že mám dojem, že tohle je můj poslední psavý rok. Že příští rok už pro mě bude podstatné právě spíš to bytí než psaní :-))))

    • avespasseri napsal:

      Čímž ovšem netvrdím, že blog úplně vypustím :-) To si nemyslím :-)

  3. Pingback: 32. Jahodový ráj, aneb na cestě k sobě | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

