Mám lístek na vlak! Mám živnostňák! To už prostě jinak nešlo! :-)

Člověk by řekl – tak normálka, no.

Těch lístků, co se denně prodá…

Těch živnostňáků, co kdo má…

Ale tyhle jsou special! Protože pro mě jsou special! Stejně jako je pro Vás special Vaše dítě, nebo Váš byt, nebo Váš smartphone. Nebo prostě něco. Chápete, ne?? :-) 

  • Mám lístek na dzoghčenový retreat do Bratislavy!
  • Mám živnost na spoustu věcí (včetně průvodcovské činnosti, protože lidi, ta Srí Lanka – ta Srí Lanka taky volá :-))

Nevím, co se stalo. Retreat v Praze, o kterém jsem tu psala v článku Dzogčhen, transmise a jeké to je, byl velmi zvláštní. Velmi jsem si ho užila.

A zanechal ve mně tak jaksi podprahově i méně podprahově cosi jedinečného. Ta atmosféra byla velmi silná. Člověk to vnímá mnohem víc, když tam není. A také vnímám, že se něco nějak změnilo.

A když jsem se pak vracela s malou zpět do Brna, napadlo mě, že proč já vlastně do té Bratislavy nejedu? Vždyť mám ještě jeden víkend volný??

(photo credit: Alexandru Darida)

(photo credit: Alexandru Darida)

A tak mi to tak začalo kroužit hlavou…

Mistr Namkhai Norbu Rinpočhe totiž nepřijel jen do Prahy. Tento víkend bude také v Bratislavě. Tentokrát nebude probíhat ta významná transmise, která proběhla v Praze (je jen 3x do roka). A předpokládám, že v Bratislavě to nebude tak velké – oněch cca 2300 lidí, ale trochu komornější.

Do Prahy jsem to měla kousek od rodičů. Do Bratislavy to mám kousek z Brna. Vždyť v sobotu na otočku bych přece mohla! Přespávat tam – na to už nemám. Ale na lístek na vlak a na dobrovolný příspěvek (vstupné) bych snad ještě něco na účtě a v peněžence vyštrachala, ne?? Něco mě tam táhne – pořád mi to vrtalo v hlavě.

V úterý se pak ozvala kamarádka, zda jsme s malou o víkendu v Brně. Já že ano. V neděli že určitě. Že v sobotu ale plánuju jet do Bratislavy a nevím ještě, co babička. Manžel je ještě na dovolené. Kámoška se nabídla, že ať klidně malá přespí u nich. Že její syn bude mít velkou radost! Vlak mi totiž jede v 6.20. Jenže se vracím zpět až v půl desáté. A ona na to – vždyť proč bys zařizovala babičku. Vždyť může zůstat i dvě noci. Hmm. Začalo mi to vrtat v hlavě ještě víc.

No jo, ale kde na to vezmu? Ta Praha s tím vším cestováním a muzeem Karla Zemana a nákupem knih mě dost finančně vyčerpala…

Pak jsme se cca o půl hodinky později náhodou potkaly v Lužánkách, kam si šla ona vyzvednout syna a já studentíka čchi kungu, který minule netrefil na místo, kde v létě cvičíme, když je pěkně. Ona synovi ten plán řekla a on tak rozkošně začal mrkat radostně očima….

Ok. Přehodím si masáž. Ušetřím 500 Kč. Vlak mě stojí cca 400 Kč.

Ok. Ale i tak. Tohle je ťipťop. Manžel někde v horách, většinou bez signálu. Kdo by mě na tom Slovensku založil, kdyby něco? Ok. Je na čase tedy založit ten živnostňák a začít pracovat na onom anglickém online projektu a hlavně se dostat k penězům za knížku, kterou jsem napsala. Projevilo o ni zájem dost lidí na to, aby stálo za to do toho jít. Potřebuju jen to IČO!

Žít je totiž nejen umění milovat, ale hlavně se rozhodnout, že se nic nemůže stát, když člověk půjde tam, kam ho to táhne!!!

Poslední kapkou asi byl komentář pod článkem o pražském retreatu o tom, že se rozhodně vyplácí neignorovat znamení tam jet. 

No, asi bych neměla :-)

  • A tak jsem sedla a koupila lístek na vlak! A pojedu do Bratislavy, kam jsem neplánovala jet, ale nějak se to naplánovalo za mě…
  • A pak jsem si zajela pořídit živnostenský list. Ten kousek papíru, o kterém tak tajně sním už cca 3 roky, ale z mnoha důvodů jsem neměla odvahu do toho vlézt. Tak jo – už je to tu! :-)

Mám pocit, že poslední dobou se mi plní jeden sen za druhým: 

  • napsala jsem knížku! I ta je pro mě velmi special, protože celá je velmi výjimečná! Ještě jsem se rozhodla připsat k ní to nejstručnější shrnutí a závěr a zřejmě jsem čekala právě na poretreatové období, aby měla (pro mě i pro Vás) tu největší sílu. Nabití tím, co teď ještě stále cítím. Byla by velká škoda, kdyby se to vytratilo a člověk k tomu ztratil přístup!
  • pořídila jsem si (ostatně po letech zas) živnostňák!
  • a cítím se tak nějak jinak, klidnější, méně vzdorovitá

Jupajdá!

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Mám lístek na vlak! Mám živnostňák! To už prostě jinak nešlo! :-)

  1. Pingback: 33. Jahodový ráj, aneb další prapodivný týden plný věcí, kterým bych nikdy nevěřila | Žít je umění – ENjoy!

  2. Pingback: Uvést na trh vlastní ebook není jen tak…. | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

