Než si dáš relax u šálku kávy, je ten šálek nejdřív třeba vyrobit….

Divný nadpis článku, ne??

No, není to přesně ta větička, která vznikla včera na mém papíře při mém hostování na Čaji o šesté. Ale vepsala jsem ji později do komentáře k jednomu článku a prostě tak nějak zůstala v mé hlavě… relax prostě není zadara...

kava

Jak se tam ale vůbec objevila?? Na hostování jsme pracovali se symbolikou. Celý večer tak byl koncipován, protože to byl vlastně křest mé první knížky – mé e-knihy Žít je umění milovat (a to teď a tady!) A ta je tedy dost symbolická. Symbolikou překypuje (báseň, fotografie, hry). Přímo symbolická bomba, jak jsem později napsala :-) Bomba, která Vám svou symbolikou rozmetá v hlavě určité zakořeněné představy :-) Jen se k ní vůbec přiblížit a začít se tou symbolikou napájet… najít v její síle v bouřích našeho života klid. Jo, ten relax, který jsem vždycky tak chtěla… pohoda Vánoc…

Jenže symbolika je něco, s čím má dnešní člověk tak trochu problém. A tak jsme si na setkání právě o symbolice vykládali. O tom, jak je možné vnímat některé okamžiky, které jsme v životě zažili. Mnohavrstevnatě, symbolicky. Jako poselství toho, po čem v hloubi duše nejvíc toužíme a kterým směrem máme jít, abychom ten vnitřní klid našli.

Ta symbolická poselství jsou všude kolem nás a v nás, jen se je naučit vnímat…

Vyprávěla jsem o různých symbolických systémech, se kterými jsem se učila kdysi pracovat (tarotové karty, astrologie). Ale hlavně jsem vyprávěla o jedné speciální knížce, o které jsem tady na blogu, tuším, nikdy nepsala. Ale na webu Probuzení ano – a to v článku Jak v nás nechat skutečně ožít ten věčně živý mýtus o smrti a znovuzrození (Isis a Osiris).

A aby toho vyprávění nebylo příliš (i tak bylo :-)), zkusili jsme si jedno cvičení z té knížky, o které je v článku řeč. Tu knížku jsem si před 20 lety koupila v Egyptě a před 20 lety to bylo první seznámení se s tím Jiným světem. Se světem symboliky a toho, jak nám může pomáhat…

Malovali jsme si takový svůj vlastní hieroglyf. A asociovali jsme. A tvořili větu na základě těch asociací.

A já namalovala hrníček :-) A abych dala váhu svým slovům, že každodenní události nám mohou něco sdělovat, uvědomila jsem si, že právě o speciálních hrníčcích na čaj a o tom, jak je asi vyrábí, byla přesně před Čajem o šesté řeč :-)

A tak se mi cestou ze setkání vše propojilo.

  • Ono – než si dáš relax, musíš makat.
  • Ono – teprve používáním těch symbolických systémů (ať je to asociování obrázků, nebo tarot, nebo astrologie, nebo cokoliv jiného) se v nás začne něco dít. Tak nějak samo. Jinak to zůstává jen v hlavě. Zatímco my nutně potřebujeme, aby nám to přešlo do krve. Aby to v nás probouzelo tu skutečnou motivaci, o které je řeč v červencovém magazínu Aves (a nikde jinde se o ní vlastně nedočtete).

Včerejší večer byl ale přínosný i něčím jiným! Nejen oním symbolickým poselstvím. Nejen křtem mé knížky. Ale také tím, že právě motivována tímto setkáním jsem sepsala ebook. Tentokrát opravdový ebook, kterému mohu říkat ebook (a ne jako mé e-knize, která by se asi urazila :-)) a zdarma.

Ta symbolická e-kniha totiž asi volala po nějaké sestřičce, která by lidem pomohla k ní najít cestu :-) 

Když jsem ten ebook totiž psala, najednou jsem si uvědomila, že tu cestu od utrpení k vnitřnímu klidu, kterou jsem uplynulé roky zaznamenávala tady na blogu, jsem symbolicky popsala v oné symbolické e-knize. Fázi za fází. Zvláštní

trapeni-muze-byt-dar-3d-tvrda-obalkaA tak ebook TRÁPENÍ MŮŽE BÝT DAR! velmi rychle spatřil světlo světa a byl dárkem, který účastníci našeho pondělního setkání dostali. Předtím ho dostali čtenáři magazínu Aves. A můžete ho dostat i Vy – stačí si překliknout na jeho special stránky :-) 

A mám tam pro Vás ještě jeden dárek (vlastně asi spíš pro sebe). Podařilo se mi vykoumat, jak celý ten proces posílání ebooku zautomatizovat! Takže já nemusím nic zadávat a Vy nemusíte čekat, než něco zadám a něco pošlu :-)

Ebook dostanete hned!! Jupí! 

Tak snad Vám přijde vhod!

Příspěvek byl publikován v rubrice Emoce, Svoboda se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Než si dáš relax u šálku kávy, je ten šálek nejdřív třeba vyrobit….

  1. Pingback: 37. Jahodový ráj a pevné nervy… | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

