37. Jahodový ráj a pevné nervy…

Tento týden byl zcela zjevně ve znamení pevných nervů. Nebo vnitřního klidu?? Je vnitřní klid otázka pevných nervů nebo jsou pevné nervy spíš vyjádření toho, že se člověk drží zuby nehty, zatímco vnitřní klid znamená, že se člověk právě ničeho držet nemusí? Ani těch záchranných kruhů, o kterých píšu v té své knížce?? Prostě si jen tak plave na vlnách – i když jsou někdy trochu větší??

(photo credit - Steve Ryan)

(photo credit – Steve Ryan)

Já byla tento týden překvapená, s jakým klidem jsem řešila spoustu věcí:

  • ve středu jsem honila dceru po škole, neboť na mě měla počkat před 11 hodinou na vrátnici. V 11.30 jsme měly být na ortodoncii. Postávala jsem na vrátnici a ona pořád nikde. Povídala jsem si s panem vrátným a dumala, kde že to mají letos skříňky, odkud to dítě přijde a jestli vůbec přijde. Co když zapomněla dát paní učitelce omluvný list? Pak jsem to vzdala a vydala se za třídní. Dcera mezitím doputovala na vrátnici druhou stranou :-) A třídní mi mezitím alespoň změnila heslo do elektronického systému, abych se konečně dobrala budoucích známek své dcery. Žákovské u nás nevedeme. Tak chtěla jsem se s naší novou třídní seznámit a potřebovala jsem to heslo. Zatím nás nová třídní zná jako ty, kterým 1.9. volala do Španělska, kde jsou, na rodičáku si akorát tak všimla, že odcházím dřív (měla jsem křest své knížky!). Tak už se známe i osobně a heslo mám :-)
  • ve středu jsem naháněla svou dceru ve skautu. Na cestě mezi školou a skautem se jaksi ztratila. Když jsem volala známé, která teoreticky mohla malou do skauta vést se svým synem (ale dcerce jsem říkala, že na ně čekat nemusí), byla celkem vyděšená. Já ne. Měla jsem za dveřmi prapodivný vzkaz – u Barči. Moc jsem to tedy nechápala, ale nakonec jsem vyrazila o patro výš ke své kadeřnici a její dcerce Báře (se kterou si ovšem ta moje nikdy nehrála! a na návštěvu k nim nechodí). Ano, našla jsem ji tam.
  • v pátek jsem naháněla svou dceru po škole. Zas. V 10 jsme měly být na gastru v dětské nemocnici. Trpělivě jsem čekala. No, nedočkala. Tentokrát opravdu zapomněla! Třídní už z nás asi roste :-) No, říkala jsem si původně, že ji nebudu tahat z druhé vyučovací hodiny po nějakých 15 minutách, aby nerušila. Asi si tam ale chtěla zůstat sama :-) A tak jsme nakonec ze školy odcházely přesně v tu hodinu, ve kterou jsem si původně říkala, že by byla ideální…
  • vytváření videa k mé knížce Žít je umění milovat. To byl ovšem nápor na nervy! Kupodivu, navzdory všemu tomu, co jsem popsala v článku Jak vytvořit video na youtube? Uff, dost jsem se zapotilajsem si ten vnitřní klid udržela a poctivě znovu a znovu dopisovala komentáře k obrázkům a ořezávala obrázky atd. atd.

Jinak týden se opět nesl ve znamení mé knížkyměla svůj úspěšný křest! A setkání v brněnském centru Osvoboď se, které bylo té knížce a jejímu křtu věnované, odhalilo svou symboliku :-)

A pak se také nesl ve znamení nového webu Orla v hnízdě. Sloužila jsem chtě nechtě jako takový pokusný králíček, vychytávala chyby, zjišťovala, jestli mi videa, která Vám po registraci zašlou, fungují nebo ne. A našla na něm jednu věc, kterou budu se svými začátečníky dělat! A tak to byl takový pěkný týden spolupráce s naším hlavním instruktorem, který je prostě rychlík a když mu člověk řekne – hele, máte tam chybu – do vteřiny ji opraví :-) Celý nový web jsem nakonec okomentovala v článku Orel v hnízdě – co mi dal a co mi vzal? Orlí čas se už kvapem blíží – cvičit začínáme příští týden – a já se moc těším! Prostě mě to baví!

A jaký byl ten Váš týden? Také ve znamení pevných nervů a vnitřního klidu i tam, kde byste obvykle šíleli (proč to dítě nejde? kde je to dítě? apod.)? Nebo Vám tento týden nervy spíš ujížděli? Nebo že by se nedělo nic, co by byl nápor na nervy?? :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na 37. Jahodový ráj a pevné nervy…

  1. Pingback: Pokud někdo toužíte po změně, vyražte si do září… | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

