Cvičení, které mě baví!

A je to tu zas! Před nějakou dobou jsem tu horovala pro svůj ranní rituál zahrnující také super special nej cvičení – resistance strečink. Jakpak to asi za ty 2 měsíce s touto slávou vypadá? Stále cvičím, nebo už dávno ne??? :-)

No, z rituálu nezůstaly trosky. Jen tak trochu obrostl mechem a potřeboval zase trochu očistit :-) 

Velmi dlouho jsem se ho držela se vším všudy – jin shin jyutsu, strečink, sprcha, teplá voda s citrónem. Dělalo mi to velmi dobře a tak mě to bavilo. Dokonce jsem cvičila i na prodlouženém víkendu na horách! Všichni ještě spali a než se probrali, já už chystala snídani. To byly doby!! :-)

Fotografie0843

Problém nastal u rodičů – když ta voda z kohoutku se tam nedá pít! A na posteli u zdi se blbě cvičí roznožka :-) Největší problém nastal paradoxně tam, kde jsem doufala v největší posun – na dzogčhenovém retreatu. Jenže cvičte ráno ve 3, aniž by Vás ostatní, se kterými jste sdíleli byt, nepřizabili, že je budíte tak brzy! Ještě si chtěli chvilku přispat, než tedy někdy po třetí vyrazíme na transmisi do paláce. Ale úplně jsem to všechno (kromě jin shin jiutsu) vynechala na dovolené ve Španělsku. Kde člověk před snídaní pobere teplou vodu s citrónem?? :-)

Po návratu domů se to zlepšilo, nicméně strečink provozuju jen tak náznakově a tak se do sprchy neženu!

Strečink (ne radši ten resistance, protože bych už vůbec neuzvedla ruce) provozuju ale o to víc, protože potřebuju protáhnout svaly. Našla jsem si totiž pro sebe jedno supr dupr cvičení na 15 min 3x týdně (doma!) a ačkoliv mám za sebou jen 2 cvičení, tak tělo tedy cítím celé. Je to něco vysloveně pro mě! Rychlé, proměnlivé, energické. Jsem zvědavá, jestli to bude mít i slibované účinky, ale tak minimálně se cítím už teď velmi dobře!

Tak kdo by se necítil, když se zas trochu věnuje síle a pružnosti svých svalů ??:-))

Jak jsem k tomuto cvičení přišla je zas na jiný článek. Samo o sobě je to dost dobrá story… :-) Článek najdete TADY. A najdete tam i odkaz na celou sérii 9 článků o tom, jak mi to týden za týdnem jde. Jestli tedy celou sérku 9 týdnů cvičení vydržím a nepřestane mě to v půlce bavit :-) 

A jak jste na tom Vy a cvičení? Cvičíte pravidelně? Máte nějaký pravidelný rituál? Dokážete cvičit sami doma, nebo musíte někam pravidelně docházet?? 

Příspěvek byl publikován v rubrice Péče o tělo, Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Cvičení, které mě baví!

  1. loar napsal:

    Musím docházet… I když vlastně nevím. Domácí úkoly dělám (no dobře, někdy), tak bych se třeba dokopala i sama. Jen se mi zatím nechce kupovat koule.
    Obvyklý ranní rituál: Popřát dobrou noc druhému konci světa. Uááá, to už je tolik hodin? Úprk na vlak.
    Večer se občas protahuju, ne že by mě to bavilo, ale když to nedělám, táhne mě u běhání levá zadní.

    • avespasseri napsal:

      Docházet je naprosto nejlepší. Nejlepší je ještě donutit někoho, aby docházel se mnou – a ještě mi to platil :-)))) Takže bohužel. Cvičím doma. Zatím. No, snad mi to těch 9 týdnů, co to má trvat, i vydrží :-))) Protahovat bych se měla mnohem víc. Ale možná přidám v okamžiku, až mě zas chytne achilovka. Od té doby. co si ji manžel urval, si dávám pozor :-)

  2. Pingback: 38. Jahodový ráj, aneb změna za změnou… | Žít je umění – ENjoy!

  3. Pingback: Hubnutí – 2. týden | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

