Když máte štěstí, tak máte štěstí! Aneb co má kdo proti hubnutí???

Už nějakou dobu jsem si říkala, že bych potřebovala trochu zapracovat na své tělesné schránce. Že se nějak zklidnila mysl a emoce, Ok. To se hodí. Ale tělo je vidět! A hlavně – když zjistíte, že se nevejdete do letních kalhot, které nosíte léta, je na čase něco udělat!

A ne – neznamená to jít si koupit nějaký nový, větší, model dle poslední módy!! :-)

Neodpustím si jednu poznámu – co má kdo proti hubnutí???

Kdekoliv řeknu, že bych potřebovala shodit 5 kg, všichni zakroutí hlavou a řeknou:

„Ty? Vždyť jsi štíhlá!!“

Tak ano, díky za kompliment. Je od Vás krásné, že nespustíte a nezačnete vykládat, že se na mě fakt už nedá dívat :-) Od mužů je to příjemný kompliment. Od žen je za takovou větou obvykle cítit buď: „Když Ty se svými pár kilo navrch chceš, já bych asi měla taky, bože??„, případně: „Měla by ses přijímat taková, jaká jsi! Jsi krásná i s nohama plnýma tuku a zkrácenými svaly! Já se tak beru a Ty jsi tedy nějak zaostalá, že Ty ne.“ :-)

Obzvlášť ta druhá věta, kdykoliv ji za nesouhlasným vyjádřením zaslechnu, mě vždycky zaráží. Já chápu, že mít sám sebe rád je důležité. Nicméně to ještě neznamená, že z lásky k sobě budu zanedbávat sama sebe. Nebo se pletu?? 

A tak čas od času mě chytne snaha na své tělesné schránce trochu zapracovat. Ono to jde totiž s 5 kg navíc mnohem líp než třeba s 10 kg. Nebo 20 kg. A i s 5 kg už cítím, že to prostě nejsem já a že se nějak tak vleču…

Vzpomínám, že loni v září jsem měla permanentku do posilovny, kam jsem chodívala ještě než se mi narodila dcera. Chodívala jsem tam ráda tenkrát a chodívala jsem tam ráda i loni. Ale časově je to pro mě náročné a finančně taky :-)

Našla jsem si na doma resistance stretching a užívala si ho. Zkrácené svaly jsou prevít. Čím je člověk starší, tím víc cítí, že hrozí nějaká katastrofa. A hlavně – člověk se blbě hýbe!

A tak jsem tak jednou na FB narazila na stránku se cvičením Aftershock. Jeho autor krásně popisoval, k čemu že je to dobré. Naznačil, jak jste na tom s metabolismem a dal pár rad. A pak klasika – obrázky cvičenců a cvičenek, kteří začínají s kily a cm navíc, a pak vypadají úplně jinak. Žádná hrouda másla, s prominutím, která má sama sebe sice ráda jako hroudu másla, ale kde je ten člověk skrytý v ní??? Pardon, já jsem teď asi hodně hnusná, což nebývám, ale prostě tento přístup nechápu…

Z hroudy másla je ovšem možné vysochat něco krásného :-)

Z hroudy másla je ovšem možné vysochat něco krásného :-)

Celkem mi bylo jedno, že mi slibují hory doly. Celkem mi bylo jedno i vědecké vysvětlování, proč to všechno jako funguje. Takových slibů a vysvětlení už člověk slyšel. Američtí internetoví prodejci to mají hodně vymakané, protože internetový prodej v USA letí už léta.

Mě prostě lákalo podobné cvičení. Lákalo mě věnovat tomu 15 min denně 3x týdně a mít možnost pak zas obléct ty letní kalhoty. A vůbec jít si konečně do obchodu koupit něco nového, protože dosud tam vždycky vezmu něco do ruky a pak si řeknu: „No jo, ale vždyť já přece budu zase na té své váze a v mnohem lepší fyzické kondici a tohle na mě bude plandat!“

Jenže původní cena cca 99 $ a zlevněná 37$! No, to nejde! Ve své podstatě bych za pár permanentek v posilovně dala také tolik, ale já hlavně po létě nemám dost peněz, abych si to mohla dovolit!

Ale lákalo mě to a několik hodin jsem tu stránku nechávala v počítači. Až večer, když jsem to šla rušit, na mě vykouklo: 1 $! Jsem si tak jistý tím, že se Vám to bude líbit, že Vám to dám na 7 dní za 1 $ a ten zbytek si stáhnu z karty až po týdnu! Když se Vám to nebude líbit, tak stačí napsat a bez vysvětlovaní a bez otázek Vám vrátíme peníze!

Tak jsem po tom skočila! Zaplatila jsem jeden dolar (ale lidi, upselly jsou fakt děs, když je jeden, Ok, ale když na Vás před konečným zaplacením objednávky vychrlí x upsellů, trvá to věčnost, než se dostanete ke kýženému zaplacení!). A pak jsem pronikla do online prostředí Aftershocku. A po pár dnech jsem se konečně dostala k tomu jít si první cvičení vyzkoušet.

Nejvyšší čas, abych stihla to předplatné do týdne zrušit a nenaúčtovali mi těch 36 $

A lidi – tohle cvičení je něco pro mě! Já si už před časem říkala, že bych si třeba ráda zaběhala, ale že bych si to upravila. Chvíli pomalu, chvíli si sprintovat, chvíli jít. Prostě to nudné poklusávání pro mě není! Já jsem od přírody sprinterka!

A tohle cvičení? 15 minut neuvěřitelné intenzity! Během těch 15 minut se protočí jedna sada cvičení 3x, přičemž poslední cvik každé sady je pokaždé trošku jiný. A i druhý den pak cítíte celé tělo! To se mi nedařilo ani po 1,5 hodině v posilovně! :-) Můžete si odpočívat, kdy chcete (zatím jsem nemusela). A jinak se snažíte cvičit s max. intenzitou. 

Jedete podle videa, kde máte 3 cvičence. Jeden pro začátečníky, jeden pro středně pokročilé a jeden pro pokročilé, protože každý cvik se dá dělat v různé podobě podle pokročilosti. A autor Aftershocku Vás (i cvičence) celou rutinou provází a povzbuzuje. A říká, co máte dělat, proč to máte dělat a jak to správně dělat. Poprvé jsem cvičila i bez videa prostě podle zápisků a také to bylo super :-) 

Celý program je naplánovaný na 9 týdnů, přičemž první 3 týdny se cvičí jedna sada tří videí (točí se dokola – jedno v Po (nebo jak chcete začít), druhé ve St a třetí v Pá), druhé 3 týdny jiná sada tří videí a poslední 3 týdny ještě jiná sada tří videí. Každé ty rutiny jsou zaměřené na trochu něco jiného a každé ze 3 videí také. Takže vlastně necvičíte pořád totéž, ale rutiny se den za dnem obměňují. A je to přesně tak, jak autor říká – legrace! A jste pořád zvědaví, co bude dál a jaké to bude dál. Protože to někdy pro někoho, jak jsem si přečetla v komentářích k videím, není úplně snadné!

A tak si říkám, že bych mohla těch 9 týdnů fakt vydržet cvičit! 15 min 3x týdně snad urvu, ne?? Ano, je nutné sice počítat ještě s nějakým tím protažením poté, se sprchou a ideálně nějakou procházkou. Ale to se nějak snad udělá…

A říkám si, že jestli to fakt vydržím a fakt mi to pomůže se zas nastartovat do nějakého režimu, kdy se budu o své tělo líp starat, tak jim ty peníze ještě zpětně pošlu. Protože pak to bude přesně tak, jak sliboval – že se nám to bude líbit a bude to mít výsledky! :-)

Tak a já jsi jdu tedy zacvičit! A nebojte, budu Vás informovat dál, jak to jde či nejde :-)))

Jo a co je to vlastně za cvičení?? Stránky najdete na Metabolic Aftershock.

A jestli Vás zajímá, jak to týden za týdnem jde, a jestli to má nějaké výsledky, sledujte páteční sérii o hubnutí :-))) První týden najdete ZDE.

Příspěvek byl publikován v rubrice V pohybu se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

12 reakcí na Když máte štěstí, tak máte štěstí! Aneb co má kdo proti hubnutí???

  1. anitraM napsal:

    Želám teda veľa vnútornej sily a toho optimizmu…ja len o tom krásne kecám a do cvičenia nie a nie sa donútiť…tak isto, čo sa týka jogy…vidím jej efektívnosť, ale spomeniem si na cvičenia, keď sa postavím po večery od stola s plným bruchom. :D

    No a najlešpie na tom je, že si v predstave vizuálne pozriem aké cviky robím a potom mi príde odpoveď..: no moja takto teda neschudneš, ani telo nespevníš. :D

  2. Pingback: Hubnutí – týden první | Žít je umění – ENjoy!

  3. Pingback: 38. Jahodový ráj, aneb změna za změnou… | Žít je umění – ENjoy!

  4. Sedmi napsal:

    Držím palce

    • avespasseri napsal:

      Díky :-) Dnes se mi moc nechtělo, ale když si člověk řekne, že je to jen 15 minut a pak si může skočit do sprchy, tak to je docela motivační :-)))

  5. Pingback: Cvičení, které mě baví! | Žít je umění – ENjoy!

  6. Pingback: Hubnutí – týden čtvrtý | Žít je umění – ENjoy!

  7. Lenka K. napsal:

    To cvičení zní zajímavě… já mám zkušenosti s Jillian Michaels (její 30day Shred je už notoricky známý, pro pokročilejší má Ripped in 30 nebo BodyShred), Bobem Harperem, Shaunem T… nicméně mou stálicí jsou FitnessBlender.com – spousty druhů, délek a náročností, a to zdarma. Držím palce.

    • avespasseri napsal:

      Já se o podobné věci nikdy extra nezajímala. Cítila jsem se ve svém těle Ok, přiměřeně štíhlá, v přiměřené kondici. Ale věk přibývá, metabolismus slábne, toho pohybu je čím dál míň (nejlepší byly ty dlouhé procházky s kočárkem :-)) A mě fakt vadí i 5 kg navíc :-))) Ten pocit po těle je úplně jiný. Takže 30day Shred dnes slyším poprvé :-)))) FtinessBlender vypadá také zajímavě. Je fajn, že něco podobného se pro lidi připravuje. Stav těla je prostě důležitý a ono je někdy složité časově i finančně chodit do fitness center. Nemluvě o tom, že ne každého to baví. A jednou za čas vyrazit na procházku nestačí a jednou za čas si „dát do těla“ je spíš hazard se zdravím…

  8. Pingback: Hubnutí – týden pátý | Žít je umění – ENjoy!

  9. Pingback: Chcete si dopřát horu sladkého?? Klidně! Cvičte! A zhubnete! | Žít je umění – ENjoy!

  10. Pingback: Startovat – jedéééém…. | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

