Hubnutí – týden první

Tak v první řadě bych chtěla zdůraznit, že tady vlastně o hubnutí ani tak nejde! 

Nejde o to se postavit na váhu a radovat se, kolik jsem shodila. Běhat, jak divá, hopsat na aerobiku nebo dnes už na x různých dalších skupinových akcích, o kterých ani nevím, jak se všechny jmenují. Fitness business už dávno pokročil. A to je ostatně na jednu stranu dobře! Protože věnovat se vlastnímu tělu je důležité… 

Se sportem jde většinou snaha o zdravější životosprávu. Tak když už se člověk tak namáhá, že sotva popadá dech, jak jinak?? No, ano, pravda, někdy se člověk odmění :-) A alespoň si může říct, že cvičí proto, aby si mohl dopřát a nebyl za chvíli jak valící se kámen :-))) 

Tady jde hlavně o to cítit se dobře!! Plní energie. Pružní. Pohybliví. Spokojení. Jestli se takhle cítíte, tak Vás tenhle článek asi ani nemusí zajímat :-)

Já se cítívám plná energie a spokojená díky čchi kungu. Lenivé cvičení, pohodička, která navozuje pohodičku. Ale navíc dost posiluje vůli. Jak prohlásil můj manžel – když vydržíš 40 min. v téhle pozici (a ukázal něco, v čem stejně nestojíme), tak už vydržíš všechno!

Ale pružná a pohyblivá se zrovna dvakrát necítím. I těch blbých 5 kg navíc je znát a fakt nehodlám čekat na to, až to bude víc, aby si lidi kolem mě neťukali na čelo, co že chci jako hubnout :-)

Jak říkám, nejde o hubnutí. Jde o to, cítit se po fyzické i psychické stránce maximálně dobře! A po čchi kungu nadešel čas (již poněkolikáté :-)) na to věnovat se i něčemu jinému… když člověk jednou pocítí, jak mu vyhovuje ranní protahovačka (resistance strečink), zjistí, oč přichází…

Už jste taky měli tu možnost zjistit, oč přicházíte? Jak dobře byste se mohli cítit?? Kdyby??

Minulý týden jsem naskočila do devítitýdenního cyklu Metabolic Aftershock, o kterém jsem tu psala. Takže detaily o tom, co to je a proč to je a kde to případně najdete, najdete na odkazu. Říkala jsem si, že když se mi tu kdysi na blogu osvědčil projekt Absurdistán, díky němuž jsem poctivě 2 roky jela v programu osobního rozvoje (dost drsného mimochodem), a když se mi tu letos tak osvědčuje projekt Magazínu Aves, díky kterému měsíc za měsícem píšu jednu dvanáctinu budoucí knížky, tak totéž udělám i s Aftershockem.

Každý týden budu psát, jak se mi daří. Tím se nastavuje pravděpodobnost, že s tím seknu, na méně než 100 % :-))) 

Jak to tedy vypadá po prvním týdnu?? 

  • stále mě to baví! Mám za sebou 3 patnáctiminutovky – každá byla jiná. Stejné 3 patnáctiminutovky se budou opakovat ještě následující 2 týdny. Už teď ale mohu říct, že při prvním opakování v dalším týdnu, si je stejně pořádně nepamatuju. Takže super!
  • ačkoliv při cvičení nemusím většinou moc odpočívat (cvičení funguje na principu –push hard, rest hard – což se mi moc líbí) a svaly nějak extra druhý den necítím, bývám unavená. Většinou ten volný den (cvičí se 3x do týdne a pak 2 dny volna). Největší únava na mě padla druhý volný den, ale to mohlo být spojeno i s jinými věcmi :-)
  • A co se samotného hubnutí týká?? Půl kila dole. Nějaký ten cm v pase a v hrudníku. Jinak ty hodnoty, které bych si tak tajně přála opět zeštíhlet (abych mi nebyly těsné kalhoty a příští rok se zas vešla do těch letních), zatím tvrdošíjně odolávají.
  • Ale rozhodně se cítím víc fit a spokojeně. Asi hlavně proto, že člověk cítí tělo mnohem víc a hlavně konečně pro ně něco dělá. Dušička si asi ulevila :-))

Další pokračování opět v pátek!

Článek najdete TADY!

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Péče o tělo se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Hubnutí – týden první

  1. Pingback: 38. Jahodový ráj, aneb změna za změnou… | Žít je umění – ENjoy!

  2. Pingback: Když máte štěstí, tak máte štěstí! Aneb co má kdo proti hubnutí??? | Žít je umění – ENjoy!

  3. Pingback: Hubnutí – týden třetí | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

