38. Jahodový ráj, aneb změna za změnou…

Někdy se život jen tak vleče od stereotypu ke stereotypu. Jeden den jako druhý. Pokud se tedy nepočítá to, že v jednom dnu je toho stresu víc a v druhém míň. Že v jednom dnu se vyřizuje to a v druhém zase ono. Podstata ale pořád stejná…

Máte rádi takové dny? Jsou lidé, kterým ta jistota vyhovuje. Jsou lidi, které ten stereotyp ubíjí. Jste A či B? 

A někdy se zase život proměňuje. Některé věci začínají, jiné končí, dny nabírají jinou strukturu.

A přesně takový týden jsem zažila! A byl hodně jahodově radostný!

(photo credit: Michael Stern)

(photo credit: Michael Stern)

  1. To nejdůležitější – začalo nové pololetí čchi kungového cvičení Orla v hnízdě, které v Brně vedu. 2x začátečníky úplně sama samotinká. 1x jsem s pokročilými, které vede náš hlavní instruktor Pavel Simon. A já čas od času za něj zaskakuju. Tento týden jsem byla napůl nadšená a napůl zaskočená z nebývalého zájmu nováčků! Byla to pro mě po těch časech, kdy jsem nikdy nevěděla, jestli bude lidí dost, příjemná změna! A navíc krůček dál k tomu naučit se takhle velké skupinky vést tak, abych s tím byla spokojená. Ale nakonec jsme to zvládli  suprově a obě skupinky, jak v Kohoutkách, tak v Židenicích jsou moc prima! (Ostatně jako vždy :-)) Skupinky jsou zatím plné, v Kohoutkách mám dokonce 3 náhradníky. Do Židenic nejspíš ještě někdo přibude. O této události jsem se rozepsala v článku: Dnes v Brně začíná nové pololetí čchi kungu Orla v hnízdě! A jsme prostě něco extra! :-) 
  2. Druhá zásadní změna – manžel se pustil do předělávky našeho bytu! Po 10 letech se konečně naše dcera dočká vlastního pokojíčku! Přináší to spoustu překvapení! Za prvé, nečekala jsem, že je naše dcera už tak připravená mít vlastní pokoj a že se tak pustí do jeho úpravy! Asi nám dospěla! Rozhodla se zbavit všech dětských věcí (no, ještě se uvidí, čeho všeho se zbaví. Zatím je ve třídění pouze na začátku). A já jsem sama sebe překvapila, že za těch 10 let se vlastně všechny výhrady, které jsem k podobné úpravě měla, úplně vypařily! Nakonec jsem zjistila, že fakt nemá smysl si dělat s některými věcmi dopředu hlavu!! Viz článek Zásadní změny, aneb proč si jen děláme starosti??
  3. A třetí zásadní změna – už přes týden cvičím! Speciální cvičení – Metabolic Aftershock. A daří se mi! A i kdyby mi to třeba těch plánovaných 9 týdnů nevydrželo, každá chvíle, kdy člověk trochu zahýbe svým tělem (a ještě ho to tak baví!) je přece super, ne?? Viz články Hubnutí – týden první, nebo Když máte štěstí, tak máte štěstí! Aneb kdo má co proti hubnutí?? nebo Cvičení, které mě baví! Jak je vidět, tomu, že jsem se do něčeho takového pustila, jsem věnovala tento týden hned 3 články! Takže je to pro mě asi ta největší radost tohoto týdne!! Jak už to tak bývá – je to nové a je to moje! Zatímco bod 2 je práce hlavně manželova a dceřina a ve mně jen rezonují její ohlasy. A bod 1 je změna, ale byla ne úplně nová. A spíš než radost ve mně chvíli vyvolávala nervozitu…

A co byla ta Vaše největší radost tohoto týdne? Udělali jste něco pro své tělo? Něco jste změnili Vy nebo Vaši blízcí a jak na to reagujete? Nebo pro Vás začalo nějaké nové období??

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na 38. Jahodový ráj, aneb změna za změnou…

  1. Pingback: Pokud někdo toužíte po změně, vyražte si do září… | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

