Hubnutí – 2. týden

Tento týden byl pro hubnutí naprosto ideální!

Švagrová totiž vyrazila autem na vesnici do domku své babičky a přivezla odtamtud spoustu švestek. Co s nimi?

No, koláč, švestkové knedlíky, švestkové knedlíky, švestkové knedlíky a tak. 

Hubnutí zdar :-)

(Ne, to jsem nepekla :-))

(Ne, to jsem nepekla :-))

Nicméně přece jen krejčovský metr zaznamenal nějaký ten cm míň. Sice ne tam, kde bych čekala (a doufala), ale alespoň něco. Váha vylezla nahoru. Ne, svaly to nebudou, řekla bych :-) Ale on ženský cyklus má i své váhové cykly, tak to zas tak neřeším…

Nejhorší na tom je, že když se člověk jednou rozjí, tak se hůř brzdí. Kór když někdo o Vaší snaze o zdravější životní styl neví a připraví Vám na přivítanou po dovolené v USA úžasný domácí perník :-)

Nicméně neva. Cvičení (pro ty, kdo netuší, oč jde viz odkaz) má i tak tento týden svých pár plusů:

  1. Stále mě to baví. Mám za sebou druhou sérii 3 různých workoutů. Poprvé je to novinka. Podruhé člověk ještě stále zjišťuje, že to za ten týden, kdy naposledy cvičil dané video, vlastně zapomněl, co se tam cvičilo. Super! Jednotlivé cviky se totiž střídají v docela svižném tempu a člověk nějak nemá čas myslet a pamatovat si :-)
  2. Cítím se méně unavená. Tělo si asi zvyklo na zvýšenou zátěž.
  3. Mám dojem, že jsem hubená. Ale je to asi jako když má člověk anorexii – když věří, že je tlustej, vidí se tlustej. Když věří, že hubne, vidí se hubenej a zpevněnej. Ne, na většině částí těla je to zatím bohužel jen iluze :-) 
  4. Cítím, že mám větší fyzičku. Videa zvládám jet na víc grádů a spíš na úrovni středně pokročilého než začátečníka. A to mě těší!

A tak pokračuji třetím týdnem. Třetí sérku (a poslední) oněch videí tentokrát doplňuji ještě závěrečnou pětiminutovkou. Takže z toho bude pomalu 20 minut 3x týdně. Lapám pak po dechu, ale je to dost příjemné :-)))

Další info zase v pátek!

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Péče o tělo, V pohybu se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Hubnutí – 2. týden

  1. Pingback: 39. Jahodový ráj, aneb první krok je ten, který určuje budoucí cíl… | Žít je umění – ENjoy!

  2. Pingback: Hubnutí – týden první | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

