39. Jahodový ráj, aneb první krok je ten, který určuje budoucí cíl…

Je to zvláštní. Celý tento týden mi přijde zvláštní. 

Když jsem psala článek o asociacích, který jsem sepisovala proto, aby Vám pomohl proniknout k tajům symboliky, netušila jsem ještě, že onou asociativní cestou si tento týden projdu. A že mě dovede někam, kde jen zírám…

cesta-sebevrahu

V onom článku jsem Vás provedla krůček za krůčkem asociacemi, které přinášel ten poetický text Moře a kterou já považuju za to nejlepší vyjádření vztahu k životu, jaký jsem kdy napsala. Vše to ale začalo tím prvním krůčkem – tím prvním obrazem – obrazem moře a útesu. Od něj se vše odvíjelo a skrz další asociace se došlo až k tomu, co je tím, co člověku dává v tom rozbouřeném moři klid…

Podobně to bylo tentokrát s hubnutím. První švestkový knedlík a už to jelo :-) Ale žádná tragédie. 2. týden hubnutí a vůbec snahy o zlepšení fyzičky proběhl celkem ok.

A podobně to bylo vůbec s celým týdnem. Nikdy by mě nenapadlo, jakou lavinu může způsobit jedna věta. Ne, vlastně to byly dvě spolu související věty. Jako by se pak začaly propojovat různé proudy, různé vzpomínky, různé zkušenosti… až se vlily do jednoho velkého FAKT JE VŠECHNO JINAK, NEŽ JSEM SI KDY MYSLELA???

A tak to je možná ten nejlepší vtípek! Lepší než ty, které vypráví má dcera, o kterých jsem psala  v článku To jsou ale vtípky…

Životní vtípek. A ty jsou někdy fakt vtipný. Znáte to taky?? :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

