Pokud někdo toužíte po změně, vyražte si do září…

Před pár dny mi přišel jeden z těch hromadných mailů. Nic proti hromadným emailům, sama už také od ledna takové posílám díky magazínu Aves.

(Jo, víte, lidi, že musíte být registrovaní u ÚOOÚ?? Taky Vám přijdou některé názvy úřadů tak krásně vypovídající o „krásách“ byrokracie?? Když si vzpomenu, jak mě prudilo buzerování oním smíš/nesmíš/pravidlo sem/pravidlo už tam na základní škole, kdy jsem měla pocit, že mě snad považujou rovnou za zločince… preventivně!)

Mluvím o něm proto, že Maruška – majitelka centra Osvoboď se, ve kterém se v září konal křest mé úplně nové knížky Žít je umění milovat, v něm sdílela zkušenosti se svým zářím. S tím, kolik změn jí do života přinesl. A ptala se, jestli s tím máme také takové zkušenosti.

adrenalin

Má první reakce byla – ani ne. Vždyť největší změny jsem zažila v srpnu!! A pak jsem si uvědomila něco, co si Vy uvědomíte hned, jak zveřejním téma záříjového magazínu Aves :-)

Ano, září byl měsíc změn! 

  • Již shrnutí prvního záříjového týdne se jmenovalo zcela jasně: Jak vstoupit do jiného světa? To byl ten článek, ze kterého jsem dnes čerpala hned dvě citace do jednoho mailu! Říkám to tu často – nejlepší je vracet se k tomu, co člověk někdy napsal. Aspoň ví, že to, do čeho se mu dvakrát nechce, chtěl už dávno. Chachá :-) Jen tenkrát ještě psal, že „to rozhodnutí ještě nepadlo„. Byl to týden Star Treku (výročí 50 let) a jeho cest tam, kam lidská noha (a moje už vůbec ne) ještě nevstoupila. A důvěry, se kterou „tam leze“ :-)
  • Druhý záříjový týden byl celkově zvláštní. Asi mi chtěl ukázat, jaké to je (úžasné!!), když věci, které by Vás normálně vytočily, podráždily, rozzuřily (a doplňte si dle své nátury), zvládáte s bravurou (sobě nevlastní :-). Tj. s klidem. Ano, to je ten článek s názvem Pevné nervy. 
  • V třetím týdnu se pár změn už rozjelo – začala jsem cvičit Aftershock, manžel zrušil naši ložnici a naší malé vytvořit vlastní pokoj, začalo nové pololetí čchi kungu. Byla to prostě Změna za změnou. Už tenkrát vystrčil růžky první závan nejistoty (ach ano, pamatujete na jámu nejistoty a kyvadlo strachu a touhy v článku – Jáma, kyvadlo a moře???)  – kde byly ty pevné nervy teď?? A proto nakonec také ten článek o tom, že si někdy se změnami děláme prostě jen zbytečné starosti… 
  • A poslední týden byl o tom, že je to ten první krůček, který nás nasměruje. Ta první vločka, která spouští lavinu. Někdy se něco rozjede, a když se to nakonec projeví, už to vlastně jen musíte přijmout. Protože se to objevilo v okamžiku, kdy už jsou základy postavené, a Vy to dokážete přijmout za své. 

A tak jsem sama zvědavá, kam mě zavede říjen??

Kam zavedlo září Vás? Nějaké změny, nebo vše stále při starém??

 

 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Měsíční shrnutí, Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Pokud někdo toužíte po změně, vyražte si do září…

  1. Pingback: 40. Jahodový ráj, aneb proč být autentický a ne ten křivák?? | Žít je umění – ENjoy!

  2. Pingback: Čím byl pro mě rok 2016 tak významný? (2. část) | Žít je umění – ENjoy!

  3. Pingback: Čím byl pro mě rok 2016 tak významný? (2. díl) | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

