Hubnutí – týden třetí

A baví mě to pořád :-)

Říkala jsem si tento týden, že to má ten, kdo tento systém vymyslel (jméno si bohužel nepamatuji, ale systém se jmenuje Metabolic Aftershock), slušně vymakaný. Tři týdny akorát tak stačí k tomu, aby člověk zatoužil vyzkoušet si zas něco jiného…

Budu na to muset myslet kdykoliv budu já sama připravovat své angličtinářské nebo orlí lekce. Čas od času to chce prostě změnu, aby se nastartovalo takové to: „A co bude dál??

Co myslíte? Máte rádi ten svůj stereotyp, pořád totéž, jistota? Nebo radši čas od času nějakou změnu??

Já běhám zásadně jen na tramvaj :-)

Já běhám zásadně jen na tramvaj :-)

Třetím týdnem končí třetí série 3 videolekcí týdně. První týden si to tak nějak ošaháte. Druhý týden vzpomínáte. Třetí týden už si série jakžtakž pamatujete. Jo a přidala jsem závěrečnou pětimunutovku Burnout. Jo, ta je ovšem drsná. Tu zatím neudýchám a neucvičím…

A výsledky? 

  • váha zase padla trochu dolů :-)
  • hubnu poctivě v pase. Za chvíli snad budu jak to vosička :-)) Možná spíš budu postupně zas ta hruštička jako dlouhá léta :-) Mást tělem, protože většina lidí asi kouká jen na trup a od pasu dolů je už asi nezajímáte :-))) A tak se ponesu s tím svým štíhlým pasem a všichni mi zas budou říkat: „Ale ty jsi štíhlounká, proč hubneš???“ :-))  A já se budu snažit vysvětlit, že nehubnu, že se prostě chci cítit dobře…

Kdo se chce ještě taky cítit dobře??

Tak a já vyrážím do fáze 2 :-) Jak jsem četla v jedné recenzi na netu – nějak nemám potřebu se cvičení vyhýbat. Naopak se na něj většinou těším! Tak 15 minut ještě nikoho nezabilo, ne?? :-))

(Pokud Vás zajímá, jak to začalo – začněte tedy u prvního týdne)

Příspěvek byl publikován v rubrice Péče o tělo se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

8 reakcí na Hubnutí – týden třetí

  1. Sedmi napsal:

    Jsi dobrá. Taky bych potřebovala, ale teď to nedám. Každé dítě mi přidalo pět cm v pase a pět kilo…

    • avespasseri napsal:

      Dohromady 15 kilo? To je fůra. Já mám právě totiž obavu, že když se dostanu nad 5 kg navrch, tak už to půjde strašně těžko dolů. Navíc už taky nejsem mladice a ten metabolismus tak nejede jako dřív, kdy jsem nemusela řešit kilo sem kilo tam. Šlo to rychle nahoru a pak zase rychle dolů. Navíc čím dál víc vnímám ten rozdíl mezi tím, jak fit jsem kdysi byla (sport a tanec normálka), a jak jsem na tom teď. A to jsem na tom pořád výrazně líp než asi většina mých vrstevníků :-( Ještě bych měla něco udělat s tím jídlem, ale pořád mě to láká si dávat dobrůtky :-) Říkám si – tak cvičíš, tak to není taková tragédie. Dokud jdou dolů centimetry, tak váha ať si plus mínus zůstává tam, kde je. Můžu se utěšovat tím, že jsou to svaly :-))))))

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

