Hubnutí – týden pátý

Už pátý týden toho speciálního metobolického šoku (viz ZDE).

Tedy, upřímně, žádná sláva to není. 

Na váze přibývám (to jsou určitě ty svaly :-)).

Na některých částech těla hubnu. 

Jinde zůstávám stejná. 

Z kalhot jsem sundala pásek.

Ne proto, že by mi kalhoty tak hezky seděly, ale proto, že jsem měla pocit, že mi praskne břicho, než ho zapnu. Nějak jsem se začala nafukovat. To budou asi ty břišní svaly :-))) 

Cvičení mě sice stále ještě baví, ale odcvičit sérii 3 cvičení v tomto týdnu byl docela výkon :-) Různě jsem dle volného času a nálady cvičení přesouvala. A vynechávala jsem závěrečnou pětiminutovku. A cvičila jsem bez toho správného nasazení. Prostě aby se neřeklo.

Myslím, že chlápek na fotce si to své cvičení užívá víc než já :-)

vojak-cviceni

To asi bude nějaká ta krize středního věku. Tedy, sorry, střední fáze cvičení :-))

A možná to bude tím, že mi zas zachutnalo sladké…

A možná to bude i tím podrážděným vzteklým obdobím… znáte taková období, ne? Kdy Vám všechno leze krkem?? :-)

Tak snad bude líp :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Hubnutí – týden pátý

  1. jolana88 napsal:

    Sice podobné věci neřeším, ale věřím, že to není jednoduché. Tak ať se vám daří.

  2. avespasseri napsal:

    Díky :-) Taky jsem neřešila. A doufám, že zas do budoucna řešit nebudu :-) Každý den si dám něco dobrého, čas od času se protáhnu, budu sršet zdravím, pružností a vitalitou. Dnes ráno jsem si zatancovala. Pravda, bylo to trochu neortodoxní tančení (viz článek zítra), ale pohyb je fajn :-))

    • jolana88 napsal:

      :) Souhlasím. Chodím (dost dlouho) cvičit dobrovolně (doma taktéž) – a cukr furt „nerada“ – tudíž to mám jednodušší. Když občas vynechám – necítím se provinile, užívám si to – stejně se brzo začnu těšit na další cvičení (myšleno i celkový pohyb), jelikož by mi „chyběl“. Hlavně aby z toho jeden měl potěšení – ostatní je putna :D

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

