Jaká je ta první pomoc, když se cítíte pod psa?? Aneb když něco končí. Něco i začíná??

Jó, ti, kdo tento blog již nějakou dobu čtou, ti to vědí :-))

Při troše snahy se to tu dá i dohledat…

Ale já Vám ušetřila práci (ale to je tak asi všechno, jinak si to budete muset stejně odšlapat sami) a ukazatel na inkriminovaný článek jsem zařadila do svého nového online minikurzu Mimoňská cesta. Já vím, že se neříká ukazatel, ale odkaz, ale to je zaprvé nudné, tím pádem za druhé málo mimoňské a za třetí na cestě nejsou odkazy ale ukazatelé. Odjakživa!

(Photo credit: Herbythyme)

(Photo credit: Herbythyme)

Hned v úvodním mailu dostanete i ukazatel na článek, díky kterému – tedy alespoň pevně doufám :-) – pochopíte, proč se celý online minikurz jmenuje Mimoňská cesta. A spoustu dalších bližších info.

Pořád dumám, co vlastně svým čtenářům nabídnout po novém roce. Protože Magazín Aves skončí :-( Již velmi záhy jsem získala pocit, že celý magazín je sám jako taková cesta, která se v prosincovém vydání nejspíš završí. Teď je to již téměř jistota.

Nicméně cítím, že příští rok chci psát mnohem méně. Že to hlavní, co mělo zaznít – kvůli mě i kvůli čtenářům tohoto blogu – již nejspíš zaznělo. A příprava magazínu je časově velmi náročná. Rozesílání a propagace magazínu je také náročná, protože kromě článku na blogu napíšu ke každému magazínu minimálně další 3 články na jiné weby.

Byla to pro mě úžasná zkušenost a sama jsem napjatá jak struna, jak to skončí. Je to jako s jednou hrou, kterou velmi ráda hraji na svých kurzech angličtiny. Hra, při které z náhodně tahaných sloves tvoříme příběh. A pointa, ta je vždycky nejzajímavější! I v kurzu angličtiny se právě skrze pointu (a ostatně celý příběh) o sobě můžete dozvědět zajímavé věci :-))

  • Teď už mám spíš chuť si hrát. To zaprvé.
  • A pak mám chuť (a potřebu) se vracet k pár základním bodům, které z uplynulých let a zkušeností vykrystalizovaly. Už není moc co hledat. Už není moc nad čím si lámat hlavu. Spíš nastává pomalu čas, uvádět další objevené zákonitosti a nabité zkušenosti do praxe :-)

A proto kniha Žít je umění milovat (záchranný kruh ve chvílích nejistoty).

A proto minikurz Mimoňská cesta, která má s knihou mnoho společného :-)

Právě online minikurz Mimoňská cesta nahradí tady na blogu příští rok Magazín Aves

Podobně jako magazín Aves, bude mít i ten měsíční pravidelnost. Jen to bude každý měsíc stejný kurz (uff, rozhodně méně práce!!) A začneme již 28.10.! Je potřeba si vše vyzkoušet, ještě než magazín skončí! Pokud se chcete o minikurzu dozvědět něco víc, můžete zabrousit na stránky MINIKURZ MIMOŇSKÁ CESTA! Jo, stejně jako magazín Aves, i tento minikurz bude zdarma…

Otázka pak již je, čím potěšit věrné čtenáře magazínu Aves, kteří jej pravidelně každý měsíc otevírali (a snad i čekali na nová a nová čísla).

Sama ještě nevím. Takže čtenáři Magazínu Aves – poraďte mi! Řekněte si, co by se Vám líbilo! Můžete psát do komentářů, nebo přímo mně na mail. Nebo přemýšlejte. Protože prosinec se blíží a na toto téma ode mě již brzy dostanete všichni email…

Příspěvek byl publikován v rubrice MAGAZÍN AVES, MIMOŇSKÁ CESTA (minikurz zdarma) se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Jaká je ta první pomoc, když se cítíte pod psa?? Aneb když něco končí. Něco i začíná??

  1. Pingback: Oslavujme prosinec za to, že učil, jak žít naplno! | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

