42. Jahodový ráj, aneb vzteklý týden.

Dostali jste někdy chuť si zatancovat?? 

To je všude samý tanec 5 elementů (že já blbec s tím nezačala a nedotáhla svůj rozdělaný projekt do konce, mohla jsem mít před všemi těmi tanečnicemi náskok :-)), tanec v rytmu, vlnění bohyň a já nevím, co ještě. Ty standardní tance i ty standardně v tanečních centrech tančené nepočítám.  Trsání na ducduc už vůbec ne :-)

Ať tak, či tak, když si vyrazíte zatančit, chcete si nejspíš trochu protáhnout tělo, připadat si žensky, vyjadřovat své emoce apod. 

(photo credit: Michael Stern)

(photo credit: Michael Stern)

A co takhle pořádný vzteklý tanec. To už jste zažili?? :-)) 

Se mi to tak přihodilo, když jsem o víkendu od rozjedené snídaně (jen pár soust) odběhla o patro výš pro zapomenutý klíč do místnosti, kde jsme předtím meditovali. Velká místnost s jednou stranou zrcadlovou. A v tom okamžiku mě to napadlo… 

Sundala jsem tenisky, mrskla vztekle triko s dlouhým rukávem na židli a pustila se do toho. U snahy o dvojitou piruetu jsem se málem přizabila :-) Při skocích se tak trochu otřásal strop pode mnou. A zjistila jsem, že běhat je super věc, protože člověk tak vybije všechen nastřádaný vztek. Zatančit si pořádně tak, jak chcete, v prostoru, který je jen pro Vás, je k nezaplacení. Když jsem o pár minut později sešla zase dolů, snažila jsem se tvářit neutrálně, ale asi mi to moc nešlo :-)) Zadýchaná jsem byla pořád…

Stejně vzteklý byl můj článek o Tibetu a Číně. Takhle jsem se již dlouho tedy nerozohnila!

A tak jediná pozitivní událost tohoto týdne asi byl čchi kungový Orlí víkend, který jsem si navzdory všemu tomu vzteku nakonec i užila, a jediný pozitivní článek právě ten orlí :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na 42. Jahodový ráj, aneb vzteklý týden.

  1. Pingback: Říjen – houby klid. | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

