Kde hledat průvodce na naší cestě? Může to být překvapivé… (4. díl)

Zatím jsme si povídali o bezpečných a nebezpečných cestách. O překvapivých inspiracích. O tématech, která vyplouvají na povrch. A tom, odkud budete čerpat jistotu, směr a způsob vyjádření a vnímání, až do Vás někdo/něco strčí a na tu cestu Vás vyzve. Pokud si chcete ty první 3 díly projít, zamiřte SEM.

Kudy dál? V roce 1996 se Dave Gahan předávkoval a 2 minuty byl mrtev. Podle jeho slov to bylo to nejtemnější místo, ve kterém se ocitl. A věděl, že to, co dělal, bylo fakt špatně. Já v roce 1996 již pár měsíců žila v Egyptě a i pro mě to byl mix jednoho z nejtěžších období v mém životě a zároveň toho nejkrásnějšího a nejpřínosnějšího.

Okamžik, kdy si člověk uvědomí, co všechno dělá špatně, a že s tím musí něco udělat, jestli chce být v životě šťastný… 

Už v roce 1997 vyšlo nové album Ultra, o kterém se prý nevědělo, jestli vůbec vyjde. A já v roce 1998 poslouchala tohle album na studijní stáži v Jordánsku… dodnes si vzpomínám, jak jsem se blížila ke kampusu, na uších walkmana a do toho jsem pěla: Home.

Děkuji, že jsi mě sem zavedl. Že jsi mi ukázal domov, že jsem vyzpíval tyhle slzy. Konečně jsem zjistil, že sem patřím. Je to jako domov. Měl jsem to vědět od svého prvního nádechu.

Měla jsem na albu ještě jednu oblíbenou písničku, ale teprve dnes jsem si uvědomila, že to kromě toho prapodivného rozhovoru na lodi z Dhahabu zpět do Jordánska s muži, kteří mi tenkrát velmi pomohli, bylo druhé znamení. Ale já tenkrát nevnímala ani jedno, ani druhé…

Období alba Ultra již bylo obdobím začátku mé cesty. Ale já v té době neměla žádného průvodce snad kromě svých tarotových karet, svých básní, pár knih a hlavně tedy sama sebe. A jak teprve teď zjišťuji – i DM :-) Neměla jsem odvahu (a možná bych měla být ráda), vkládat svůj osud do rukou druhých lidí…

A co tedy bylo dál?? Jak jsem se z toho všeho vymotávala sama? Pokračování najdete TADY.

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Kde hledat průvodce na naší cestě? Může to být překvapivé… (4. díl)

  1. Pingback: Kde hledat průvodce na naší cestě? Může to být překvapivé… (3. díl) | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

