Chcete si dopřát horu sladkého?? Klidně! Cvičte! A zhubnete!

Tedy alespoň to tak zatím vypadá u mě :-))

Jen hádám, že druzí, kteří cvičí podle stejného systému jako já (Metabolic Aftershock) hubnou hopem, až se z nich kouří. U mě je to centimetřík tutam. A váha se poctivě plus mínus drží na své výšce.

Takže až se zas budu chtít cpát sladkým, tak Metabolic Aftershock je super cvičení!! 

(Jo, Vánoce se blíží, to zas bude... :-))

(Jo, Vánoce se blíží, to zas bude… :-))

No, já vím, že přeháním. To ale asi bude tím, že minulý týden (a i ty předtím) nebyly zrovna ideální a já mám asi bohužel:

  1. Chuť zajídat smutek a vztek a vnitřní nespokojenost a tak vůbec sladkým.
  2. Velkou ochotu vyjít vstříc druhým lidem. Obzvlášť když mi nabízejí něco dobrého :-) Aspoň trošičku. Že to není až tak úplně dobré pro mě?? No, smůla… :-)

Nejvíc hubnout se mi dařilo na víkendovém semináři. Tam jsem neměla nic na uzobávání a kromě ranních dobrůtek k snídani jsem jiným lákadlům odolávala :-) A vegetariánská strava je velmi dietní :-)

Navíc překonat tento 6. týden cvičení nebylo snadné. Už mě to docela nudilo. A tak se těším na novou, třetí fázi. Že bude zas nějaká ta změna.

Miluju změny!

Tak snad přijdou i ty změny v náladě a požírání dobrot :-))) 

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Chcete si dopřát horu sladkého?? Klidně! Cvičte! A zhubnete!

  1. Lenka K. napsal:

    Jo, sladké, to je mor :) Mám radost, že na Vás to cvičení funguje. Inspirovala jste mne a už jsem si ho našla, nicméně zatím nezačala. MMCH četla jste to pdf k Metabolic Aftershock? Jídelníček tam dost osekali, staví na bílkovinách, žádné pečivo, rýže, ani soja…

    • avespasseri napsal:

      Chichi, jak vidíte, jídelníček mě vůbec nezajímá a vyhýbala jsem se tomu jak čert kříži :-) Takže jsem krásný příklad toho, jak cvičení funguje bez změny jídelníčku :-) Naopak spíš v okamžiku, kdy sladkého přidáte ještě víc než obvykle, protože já mám dojem, že mám poslední dobou opravdu velmi mlsný jazýček. To ty švestky :-))) Ono je otázka, jak to vlastně propojují, protože také v rámci platby za kurz nabízeli spoustu různých doplňků. K mému metabolickému typu cosi také doporučovali (ale neřídím se podle toho). Např. vynechat snídani. To u mě nepadá v úvahu. Stojím si za názorem, že když člověk jí vyváženě – proteiny i sacharidy (a já se navíc řídím čínskou medicínou a jejím úhlem pohledu na stravování), tak když k tomu ještě přidá ten správný druh pohybu, tak hubnout musí. U mě snad na tu stravu nakonec snad taky dojde :-) Jinak jsem ráda, že jsem někoho inspirovala! Cvičení se mi moc líbí právě proto, že je takové proměnlivé. Cvičím už poctivě 6 týdnů a to je co říct :-))))

  2. Pingback: 43. Jahodový ráj, aneb o revolucích | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

