43. Jahodový ráj, aneb o revolucích

Depešáci chystají nové album. Jedna z písní se bude jmenovat Revolution. Ukázku z nového alba jsem dávala do článku Zeman nás spasí. No, asi nechápete, jakou má Zeman souvislost s Depešáky (a Kafkou). Najdete v článku :-)

Psala jsem v něm o tom, že budovat násilím ekonomickou prosperitu není moudré. Stejně jako omezovat svobodu lidského chování a jednání. Je to pak prostě taková kafkárna. A přestože nás Kafka celosvětově proslavil, nemyslím, že zrovna tohle je něco, čím by kdo chtěl být slavný…

(photo credit: Michael Stern)

(photo credit: Michael Stern)

Volání po revoluci mě oslovuje. Je to sice trochu nedemokratické, jak se brání Zemanovi zastánci, volat po revoluci na ulicích, když pan prezident byl přece demokraticky zvolen většinou a podle průzkumů mu nadpoloviční většina obyvatelstva důvěřuje. Neznám sice nikoho takového, ale možná se prostě jen pohybuju mezi špatnými lidmi…

Ale možná to bude tím, že mám pocit, že to ryzí se někdy musí jen velmi těžce prodírat na světlo, protože těch přesvědčení (přesvědčených) je přesila a udupávají Vás argumenty, které zdánlivě dávají smysl. A přitom je to všechno jedna velká lež a nenávist.

Někdy není vůbec lehké to ryzí zahlédnout… 

Naše hlavy jsou tak zacpané různými zkušenostmi, které slouží jako filtry našim novým zkušenostem, že i kdyby venku pařilo slunce, my přes ty svářecké brýle a skafandr neuvidíme a neucítíme nic hřejivého! A nevinná slova se pak snadno promění dokonce v bomby, jak jsem o tom psala v článku Slovo jako bomba!

Takže Revoluci svého druhu by to určitě chtělo!! Tu změnu, o které jsem před časem psala v záříjovém magazínu Aves. Ten už jste četli?? Protože na spadnutí je už i ten říjnový! :-)

Já si díky tomu bombovému uvědomění trochu pročistila prostor v sobě i kolem sebe. Mír ve vztazích je pro mě totiž důležitý. A tak jsem vyrazila na cestu, která je pro mě přijatelnější. Ve které se cítím líp.  

Ostatně o různých cestách jsem tento týden také hodně psala. O jedné mimoňské, jejíž první běh začal 29.10. Ano, to je ten online minikurz, na kterém jsem celý týden hodně pracovala. A doufám, že lidem bude pomáhat stejně jako mě jeho témata pomohla dojít k tomu bombovému uvědomění a hlavně pak tu vybuchlou bombu přežít :-) Ono když bombu necháte vybuchnout jen uvnitř a ne navenek, může to být dost zničující…

A pak jsem hodně psala o Depešácích a o té prapodivné cestě, kterou jsem s nimi za uplynulých cca 25 let prošla. Čekali byste, že právě oni byli mí duchovní učitelé ještě v době, kdy jsem o ničem duchovním neměla ani potuchy?? (Tedy kromě astrologie, ano).

A tak jsem jim o víkendu nakonec věnovala 7 dílný článek (a všechny díly dokonce vyšly v jednom dni!). Místo abych se věnovala říjnovému magazínu Aves

Z nějakého důvodu měl prostě tento několikadílný článek o tom, kde hledat průvodce na naší cestě, vyjít!

No a cvičení, to by ten týden také potřebovalo nějakou zásadní revoluci :-) Hlavně to pojídání sladkostí s výmluvou, že když cvičím, tak si to můžu dovolit :-))

A jaký jste měli týden Vy? Nějaká bombastická zjištění? Nějaké revoluce? 

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na 43. Jahodový ráj, aneb o revolucích

  1. Pingback: Říjen – houby klid. | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

