Minulé životy – co mě překvapilo, když jsem si googlila??

V minulém článku jsem se prvně trochu víc rozepsala o minulých životech. Nečekejte, že tu budu psát nějaké podrobnosti. Vykládat tu různé detaily z mého života teď a tady je jedna věc. Vykládat detaily týkající se příběhu, který se mi již druhým rokem odvíjí před očima, to je ovšem jiná. Odhaluje, střípek za střípkem, to, co mě nejvíc trápí. A ukazuje mi proč. Je zasazený do příběhu, který znám již od dětství. A čas od času se přihodí něco, co do toho původního příběhu zapadne. Nedělám to já, že bych si to třeba nějak potvrzovala. Děje se to kolem mě.

Je to podobné mé první přeložené knížce. Sotva vyšla, začala se mi vlamovat do života. A o pár let později zapadl i poslední střípek. Prostě jsem ji celou prožila :-) Na symbolické úrovni, ale prožila. A poslední střípek toho příběhu o jedné nenaplněné lásce mě zavedl k mému manželovi… :-))

Když se mi to stalo poprvé, přišlo mi to prostě zajímavé. A nejen toto. Když se to začalo dít podruhé, přišlo mi to vtipné. Ovšem jen do té doby dokud si jeden neuvědomí, že mu cosi kecá do života. Nutí ho dělat rozhodnutí, kterých pak lituje. Bát se věcí, kterých se bát nemusí. Protože dnes není tenkrát…

Když Vám něco takového dojde, začnete se poohlížet po tom, jak to s těmi minulými životy a karmou vlastně je. I když jste již o spoustě věcí do té doby slyšeli. Jen jste to vůbec nebrali vážně.

Minulé životy? No jo a co s tím mám jako JÁ společného??

A tak jsem tak hledala a objevila jsem Dolores Cannon(ovou??). Američanku, o které se tady nejspíš vůbec nic neví. Seznam o ní téměř mlčí. A knihovny (i jib.cz) také. A přitom ta žena vydala spoustu knih, jezdí po celém světě a učí. A mimo jiné se zúčastňuje konferencí hypnoterapeutů.

Já tedy tomu všemu s těmi hypnoterapeuty nerozumím. Ale tak předpokládám, že paní je vlastně profesionálka, která prostřednictvím hypnózy již dlouhá léta léčí lidi. Asi tak 40. Narazila jsem s překvapením na jedno video z rozhovoru. Vyprávěla o tom, jak byla překvapená, když jednou nějaký člověk začal vyprávět o svém minulém životě. V té době se tím ještě nikdo nezabýval. 

Obvykle mě takové věci nezajímají a na podobná videa se nedívám. Ale tahle ženská mě zaujala. A já se pak jen s údivem dozvídala další a další věci o tom, k čemu se vlastně skrze regresi svých klientů dostává. Mindblowing. Fakt. Hlava to prostě nebere. 

Nevím tedy, jestli je paní tak šílená, nebo jestli je to celkově tak šílené. Někdy bych ráda byla u toho klienta s ní a poslouchala, co ten ve stavu hypnózy říká. Jestli si to fakt všechno nenavymýšlela….

Protože to jsou nejen minulé životy, ale i UFO, zážitky smrti, příběhy lidí, kteří zažili Ježíše, nebo její rozhovor s Nostradamem!? Ještě před pár lety bych to všechno považovala za blbosti. Ale dnes….

Asi nikdy nebudu mít chuť a čas všechny ty knihy přečíst a seznámit se s tím. Ale vím, že kdybych kdy chtěla jít do regrese (řešit minulé životy) – což nejspíš nebudu – tak bych si našla toho jediného terapeuta u nás, který jel za ní na kurz do Stockholmu, aby se její metodu regrese naučil. Jeho jméno, kontakt a vůbec všechny info o téhle starší paní, můžete najít na jejím webu.

Jinak všude pořád říkám:

Lidi, dávejte si na otevírání minulých životů sakra bacha. Nelezte tam jen ze zvědavosti!

Někdy velmi dobře víme, proč si to nepamatujeme. A i když se vzpomínky začnou vynořovat postupně a zpočátku jim ani moc nevěříte, otřese to s Vámi. Do vědomí se dostane něco, co má velkou sílu hlubokého zážitku. A většinou ne dvakrát příjemného. Kdyby šlo jen o informaci, Ok. Ale ono asi jen málokdy jde pouze o informaci….

Metoda Dolores Cannon mi přijde bezpečná. Zůstáváte dál v nevědomém stavu, jen terapeut a nahrávka ví, co všechno jste v tom stavu vědomí, v jakém jste v hypnóze byli, říkali. Prý i to pomáhá. A hlavně neubližuje.

Ale kdo ví, jak to je. Já jen, že jsem objevila něco, co mě upřímně zaujalo… tak předávám dál :-) 

Příspěvek byl publikován v rubrice Mysl se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Minulé životy – co mě překvapilo, když jsem si googlila??

  1. anitraM napsal:

    Kedysi ma hypnóza veľmi lákala a chcela som s tým pracovať. Potom mi prišli do cesty Akašické záznamy a tiež som zvažovala kurz, až ma známa stopla a povedala, čo ak otvorím niekomu niečo a nebude na to pripravený? Mala pravdu.

    Pri čítaní knihy Mnoho životú..mnoho mistrú sa mi pri otázke… prečo mám zo svojho manžela strach otvorila vízia, kde som videla ako je môj muž mojim otcom(on intelektuál, profesor) a ja jeho syn, ktorý v očiach nikdy nespňal jeho požiadavky a ponižoval ma arogantným spôsobom a dával mi najavo, že zo mňa nikdy nič nebude. Vtedy som pochopila jeho postoj ako ma aj v tomto živote obmedzuje a ponižuje a nevie uznať niečo, čo zvládam , zakladá si len na svojej pravde a prekvapením bolo, keď som si v astrológii prečítala v jeho natíve, že si zakladal v minulosti na svojom intelekte, žil a uznával svoju pravdu a mal by začať otvárať duchovnému poznaniu. Skoro ma piclo, lebo všetko toto sedí. Ďalšie videnie bolo s mojim malým synom..nemohla som zaspať a zrazu som ho vnútorným zrakom videla a nechápala prečo a potom sa pred ním zjavil duch dievčatka, z ktorého vyžarovala láska…pochopila som, že on bol mojou dcérkou, ktorú som milovala a preto som mala silnú túžbu po dcérke a keď som mala 2 synov, bola som nešťastná a až po tej vízii som pochopila, čo ma k tej túžbe viedlo. Iné vzťahy sa mi neotvorili len cez hlbšie náhľady som videla , aké sme mali vzťahové prepojenia.

    Na hypnóze som bola a poviem ti dlho som sa zmiatala tou minulosťou a mám aj skúsenosti, kedy moje známe tiež podstúpili hypnózu a uviazli v minulosti a bol treba urobiť ďalší regres.

    V podvedomí máme veľa uloženého, čo nás brzdí…

    • avespasseri napsal:

      To je moc zajímavé. A přes co vnímáš minulé životy v nativním horoskopu? Přes severní (a jižní) uzel? Mě nikdy nenapadlo v horoskopu min. životy hledat. No, nikdy jsem je nebrala vážně :-) Četla jsem, že se to dá poznat i podle postavení Lilith. A ta hypnóza byla taková ta, asi běžná, při které sis vlastně stále vědoma, co se s Tebou děje?? Mně se právě na metodě Dolores Cannon líbí to, že Tobě to vlastně zůstává na vědomé úrovni stále skryto. Zůstane jen nahrávka toho, co jsi všechno navykládala :-) Lidé tomu prý často ani nevěří a tvrdí, že si to musela vymyslet :-) Jinak ano, přijde mi velmi nebezpečné si s minulostí zahrávat…

      • anitraM napsal:

        Myslím že v južnom uzli som to čítala, ten vypovedá o minulosti a severný o nasmerovaní, čomu sa venovať…tak isto mne aj saturn ukazuje, kde mám obmedzenia a zmeniť postoje a potom čierna Luna. Mňa zase naopak minulé životy veľmi lákali. Pri hypnóze som si bola vedomá sama seba…bola som ako pozorovateľ v kine, ale zároveň som to aj prežívala. Každý má tie techniky iné..no dôležité sú výsledky za jej prácou, ktoré vravia svoje. Pozriem si tie jej videa.

        • avespasseri napsal:

          Díky. Když se tam podívám já, vypovídá to o hodně věcech :-) Mrkni se, paní mě docela fascinuje. A říkám, mluví o věcech, které mě vlastně nikdy nezajímaly a vždycky jsem si říkala, že je to spíš newage blouznění. Ale jí nějak věřím. Možná je to právě tím, že šla přes regrese, přes něco hmatatelného a dokazatelného (nahrávka) a skrze stav vědomí, kde je ta vědomá mysl mimo hru a nemůže si nic vymýšlet. Působí na mě jaksi racionálně a jistě a tomu jsem asi ochotná věřit. Jen jestli zas prostě nejsem ochotná naletět na něco, co je mi blízké :-)))) Mimochodem, paní mi velmi připomíná moji babičku. Tak jestli to nebude tím :-)))))

  2. Pingback: 45. Jahodový ráj, aneb když se odkrývá, co bylo skryto | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

