Co se týká vánočních darů, tak už mám asi vybráno :-)

A Vy to brzy zjistíte také, protože se toho tady na blogu příští týden moc dít nebude :-) 

Minimálně já nebudu :-) Takže jestli ještě stihnu předpřipravit nějaký článek, možná se tu nějaký objeví. Ale komentáře ode mě nečekejte. Na mail mi klidně pište, ale buďte trpěliví. Do osidel elektronických hraček se vrátím až někdy v pátek. 

Vzpomínáte, jak jsem si v létě brala blogové „volno„? To bylo v době, kdy byl v srpnu dzogčhenový mistr Namkhai Norbu a já prostě musela jet na víkend do Prahy! Dodnes mám pocit, že mi těch pár dní hodně dalo! A pravda, dalo mi to tolik, že jsem pak ještě jela i do Bratislavy :-)

A co teď??

Vyrážím na týden meditovat na Šumavu!! Brousila jsem kolem takové dlouhodobější meditační zkušenosti již nějakou dobu. Asi od té doby, kdy jeden můj orlí (čchi kung Orel v hnízdě) student přijel z pobytu v Dolomitech (křesťanská meditace). Byl tak vyklidněný!

sumava

V té době jsem si vzpomněla na svou spolužačku, která psala disertační práci o Vipassaně (meditace) – o modernizaci théravádového buddhismu :-) Sama se několikrát zúčastnila 10denního kurzu Vipassany v Indii. V létě jsem zjistila, že česká desetidenka v Čeladné je obsazená (kurzy jsou zdarma různě po světě a je potřeba reagovat vždy velmi rychle!) a nejbližší volná byla v Rakousku v říjnu. Objednala jsem se, ale postupem času jsem to celé přehodnotila. 10 dní je hodně, finančně by mě to vyšťavilo (ač je to zdarma, co ten ušlý výdělek??) a hlavně – kdo se ráno postará o to, aby to naše dítě dorazilo do školy včas?? Manžel odjíždí už před šestou do práce!

A tak až před časem mi kamarádka říkala o týdenní meditaci pořádáné dzogčhenovou komunitou v listopadu. V týdnu, kdy je státní svátek! Bude to, řekla bych, velmi podobné Vipassaně. A určitě to bude super! Hned jsem po tom skočila – odjedu na týden, ale ač je to placené, vyjde mě to vlastně na méně peněz. A jen 3 dny musí malá nějak zvládnout vypravit se do školy sama! A už to celkem dává…

A tak v sobotu ráno odjíždím na Šumavu a vracím se v pátek!

Jenže má finanční situace tedy nic moc a už to vypadalo, že na to budu muset zapomenout. Manžel si nejspíš všiml, že jsem dost otrávená, a kamarádka se už před časem nabídla, že pokud budu potřebovat, založí mě. Chtěla jet taky a lepší jet ve dvou než sám, ne? A tak se oba nabídli, že vypomohou!!

Pravda, trvalo mi nějakou dobu, než jsem se s tím smířila a s důvěrou, že peněz bude víc (a v únoru by mělo být, neb vyúčtováváme orlí čchi kung), na to přistoupila! Ale jedu!! 

No a aby toho nebylo málo, psala mi dnes druhá kámoška, zda už mám lístky na Depeche Mode! Já že ne, neb na to nemám. Ale že snad na jaře, až snad budu mít, ještě nějaký lístek seženu. Do pěti minut jsme měly lístky na stání pod pódium :-)) Že prý jestli chci, že mi to teď zaplatí a dám ji to, až budu mít! No jasně, Ježíšku, jasně!!!

A kdo si myslí, že nějaký koncert nějaké černé skupiny jsem si tedy mohla nechat ujít, tak si přečtěte 7 dílnou sérii o tom, kde se také dá hledat průvodce na duchovní cestě! Je to cca 14 dní, kdy jsem do jednoho dne natřískala všechny ty články! Poprvé za uplynulé 3 roky, co bloguju!

A tak jsem dnes nevěděla, jestli se mám radovat (tolik štěstí a pomoci v tom, co mě tak hluboce oslovuje a pomáhá!), nebo jestli mám být unavená z toho všeho vyřizování a zařizování, které mě dnes čekalo (výuka, sbalit dceru na soustředění se sborem, sbalit sebe, připravit díly online minikurzu Mimoňská cesta, který jede samozřejmě i bez mé přítomnosti atd. atd.)

Doufám, že si užijete také týden plný zajímavých zážitků! A hlavně klidu, pohody a vnitřního ticha.

Enjoy the Silence!! 

(Dave může být ticho. Fandové pějou místo něj!)

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Radost se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Co se týká vánočních darů, tak už mám asi vybráno :-)

  1. Lenka K. napsal:

    Užijte si Šumavu! A ty Depešáky samozřejmě taky!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

