Jak jsem na tom s hubnutím??

Přiznám se.

Týden předtím jsem nezvládala psát. A nezvládala ani pořádně měřit a vážit.

Ale cvičila jsem.

Fotografie0341

Minulý týden jsem skončila u pondělí. Středu jsem nedávala. A cvičit ve čtvrtek mi přišlo zbytečné, když v sobotu jsem už na Šumavě! A tak se zdá, že celý jeden týden vypadne.

Plánovala jsem, že se trochu protáhnu na Šumavě a ve chvílích, kdy nebudu sedět a chodit a jíst si trochu zacvičím. Ale to bych musela mít čas podívat se na videa a zapsat si, co se cvičí. Ono to cvičení 3. série je celkem jednoduše zapamatovatelné. Obvykle se cca minutu cvičí jedna sekvence a je to docela slušně náročné. 3. série mě náhodou bavila!

Tak doufám, že to nějak všechno udělám a budu pokračovat dál!

Příspěvek byl publikován v rubrice V pohybu se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

