49. Jahodový ráj, aneb pořád čekám, kdy mě něco naštve a ono fakt nic??

Tedy nechci to zakřiknout. 

Tedy ne, že by se ve mně občas nezvedla nějaká ta vlna silnější negativní emoce.

Ale zvedne se, a pak se zas rozplyne. A jede se dál…

Klídek a pohoda. A to já miluju!

Taková velká kupa radostných jahod!

(photo credit: Michael Stern)

(photo credit: Michael Stern)

Poslední dobou totiž hodně intenzivně praktikuji onu praxi, o které jsem kdysi psala v článku – co dělat, když se cítíte pod psa. 

Bude to nejspíš ovlivněné oním online minikurzem Mimoňská cesta – předtím, než rozesílám maily jeho účastníkům, znovu je totiž pročítám a upravuji. Už jedeme 2. kolo! A už podruhé mi maily mimoňské cesty chodí taky a právě tahle praxe je jednou z jeho nejdůležitějších částí! Už se mi asi mnohem víc dostává pod kůži…

Druhým, neméně důležitým vlivem, bude jistě onen týdenní meditační pobyt, na kterém jsem před časem byla. A jeden ze silných zážitků, které jsem tam během meditace zažila. Dnes mi většinou stačí zaměřit se na dech (což je základní věc, kterou učím lidi na kurzech čchi kungu) a ona praxe naskočí automaticky!! Což je úžasně uklidňující!! 

  • Takže když děti, které učím angličtinu, začnou zkoušet různými blbůstkami moji trpělivost, jen se usměji. Jejich hrátky přeměním v lekci angličtiny a pak si zas prosadím svoji :-)
  • Když mi téměř desetileté dítě bloudí tramvajemi po Brně, místo aby šla do baletu, padám smíchy.  „Už sedíš v té tramvaji?“ „Už jo.  A čímže jsem to měla jet?“ „Dvojkou„. „Aha. Sedím ve trojce.“ „A kde jsi?“ „Příští zastávka Grohova„. „Aha. Tak vystup a pojeď trojkou zpátky, počkám na České.“ Za chvíli zas telefonát: „Mám pro Tebe jednu špatnou zprávu. Trojka jede až za 8 minut.“ Aha. Takže jedna právě frnkla. Čas běží a za chvíli má to dítě být na baletním sále. „Ok, když pojede dvanáctka, jeď dvanáctkou.“ O chvíli později volám zas. „Tak co? Už jedeš?“ „Jo. Příští zastávka Klusáčkova.Třískám se smíchy a chvíli si říkám, jestli ji tam nemám jet vyzvednout. Jela sice dvanáctkou, ale na úplně jinou stranu :-) Nakonec zvládla najít tu správnou zastávku, ze které pojede zpátky a do deseti minut jsme se sešly na zastávce. Ještě že existují mobily!! Jinak snad to dítě bloudí po Brně tramvajemi doteď! No a místo do baletu, kam už bychom došly s půlhodinovým zpožděním, jsme vyrazily nakupovat LPS zvířátka. Asi budou další videa naší malé youtuberky. Nakonec jsem byla ráda, že jsem tam nešla sama během baletu, protože v té velké krabici v dětském bazaru, byly stovky LPS, ale ani jedno z těch, které po mě chtěla. Sama si v nich našla 6.
  • Když mě manžel vzbudí někdy kolem třetí hodiny a skrz jeho pochrupování už nedokážu usnout, tak v půl páté vstávám. Zacvičím si rychlou masáž a čchi kungový postoj, abych se probrala a trochu se nabila energií, nasnídám se a jdu pátrat po tom, jaký dort dítěti k zítřejším narozeninám udělám. Celkově den nabírá úplně jiné obrátky, než bylo původně v plánu, ale já kupodivu necítím extra velké podráždění, že mi tu někdo boří moje plány :-) Peču, vařím, píšu, polehávám s manžílkem na gauči a koukám na pohádky (zatímco dítě sjíždí youtube) :-)

Prostě týden jako zvon! 

Tady na blogu začal komedií (Proč jít na Anděla Páně 2?) a dobrotou (viděli jste ten krásný dort?). To když malá slavila poprvé svých 10 let. A já díky jejím oblíbeným videím vzpomínala (opět) na Depeche Mode a jeden hrůzostrašný sen… búúú :-)

A příští týden opět začne dobrotou (doufám – tentokrát jsem pekla já!).

A co ten Váš předvánoční týden? Poklidný? Nebo adrenalinový? Nebo unavený? Nebo legrační??

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na 49. Jahodový ráj, aneb pořád čekám, kdy mě něco naštve a ono fakt nic??

  1. Pingback: Oslavujme prosinec za to, že učil, jak žít naplno! | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

