52. Jahodový ráj, anebo náročně obohacující, podnikatelsky zpražující a silvestrovsky povznášející

Náročně obohacující?! Takový byl můj rok 2016! Právě toto mi přijde jako nejvýstižnější vyjádření roku 2016 a právě toto přeji sobě i Vám do toho dalšího roku!! 

Právě poslední týden v roce bych tak také mohla nazvat. Protože byl většinou velmi pracovní. Pracuji sama na sobě. Analyzuji uplynulý rok. Procházím jednotlivé měsíce a hledám, čím mě obohatil. Jaké ponaučení si z něj vzít do dalších let. Díky shrnutím jednotlivých měsíců to jde docela snadno! Už vyšly 2 díly o tom, v čem byl ten uplynulý rok tak významný a ten 3. díl s tím, co mnou pohnulo nejvíc, vyjde již brzy :-)

Doporučuji si nějaký deník v nějaké podobě psát a nenechat dny přicházet jeden za druhým, aniž byste viděli tu niť a to poselství, které přinášejí. Byla by to ohromná škoda!!

A pracuji hlavně na svém blogu. Moc bych si přála, aby dokázal být zdrojem inspirace a síly a vnitřního klidu pro každého, kdo sem zabloudí! Skrze články, skrze projekt Mimoňské cesty, který pro rok 2017 nahradí Magazín Aves. Skrze mé knihy (Žít je umění milovat a chystanou Vdechněme život poselstvím našeho dětství, která vyroste z Magazínu Aves). Dostala jsem v životě hodně pomoci díky které ten letošní rok již proběhl nadmíru poklidně, i když kolem obcházela smrt, a moc ráda bych ji předala dál!

(photo credit: Michael Stern)

(photo credit: Michael Stern)

Další pomoc mi tento týden přicházela ze strany Samuela Horneka a jeho Progress Academy, o které jsem tu psala v článku Online business – tohle je fakt strašný. Po 3 týdnech od vstupu do jeho projektu, mi od něj přišel mail.

Takový ten klasický mail, který buď smažete, protože co Vám má kdo co psát, nebo který necháte být, protože byste sice rádi něco na svém životě změnili, ale vlastně jste za ty 3 týdny pro to neudělali vůbec nic a nemáte k tomu tedy co říct.

Anebo odpovíte. Odpověděla jsem. Vychrlila jsem na něj všechna ta jeho videa, která jsem viděla, všechny ty poznámky, které jsem si udělala, tu anabázi s první větší FB reklamní kampaní, kterou jsem zkoušela a pořád v průběhu toho týdne předělávala. Protože lidi, jak se zdá, nemají stejný morbidní smysl pro humor jako já :-))) Všechno to, co jsem tady už za ty 4 roky udělala atd.

Na to mě zpražil, že bez vlastní domény na vlastním hostingu fakt díru do světa neudělám. Ach jo. Umíte si asi představit, jakou radost Vám udělá představa, že tohle všechno budete muset převést jinam, celé předělat a ještě přijdete o ty super statistiky, které tady na blogu máte!! Protože ty slavné Google Analytics mi přijdou, upřímně, divný.  A to jsem si myslela, že tu nejtěžší práci už mám za sebou a už jen bude potřeba dát o sobě a o tom, co můžu nabídnout, vědět.

Bez nového webu to ale asi tak úplně nepůjde…

Tak jsem si alespoň začala hrát s úvodními stránkami k mému projektu Mimoňské cesty – vytvořila jsem pro něj provizorní web, kde jsem si vyzkoušela jednu z nových šablon. Přijde mi tedy trochu tmavá, obrazově nevýrazná, takže ještě asi dojde ke změnám. Ale holt změna je život. Líp se ale mění šablony na pár stránkách než na tom, co mám tady na blogu :-) Však se  mrněte se. Už není vůbec anonymní :-) A ještě máte čas se do 2.1. přihlásit :-)

Minikurz Mimoňská cesta.

A tak jsem byla ráda, když jsem si mohla na Silvestra oddychnout z toho pracovního zápřahu na konci roku, kdy končí rok, končí 2. běh Mimoňské cesty a začíná 3. běh a já už padala únavou, protože kupodivu zjišťuji, jaký jsem workalkoholik, když mě něco opravdu baví, a jak velký pozor si musím dávat, abych to nepřeháněla!

Silvestr byl úžasný! Manžel vymyslel výlet na loveckou chajdu našich známých.

Tak jsme šlapali 3 hodiny v tom mrazu lesy, pak jsme chajdu v těch lesích hledali a pak jsme v noci pod tou hvězdnou oblohou šlapali na autobus zpět domů! A řešili jsme tam maximálně to, zda to, co vidíme na obloze, je velký nebo malý vůz :-) Ani naše časté návštěvy Digitária mého manžela nepřesvědčily. Asi dojde na strýčka Gúgla :-))

Nechtělo se nám nikde zůstávat a strávit pak 1.1. s hadrem na hlavě :-)) (Což se tedy netýká mě ani tak kvůli pití, ale spíš kvůli té děsné únavě, která by na mě padla po 2 probdělých nocích za sebou…)

Tímto článkem tedy končí poslední týden roku 2016 i celý rok 2016. Projekt Jahodový ráj asi ne. Protože ten se mi líbí velice a zřejmě v něm roce 2017 spíš přitvrdím, protože on postupně nabral trochu jiný směr, než jsem si původně představovala…

Přeji Vám tedy do toho roku 2017 také spoustu jahodové radosti, hvězd nad hlavou, díky kterým byste se mohli na své cestě životem orientovat! Ať najdete onu vnitřní sílu, jistotu a klid plný otevřenosti a důvěry, který dokáže proměnit jakýkoliv náročný zážitek v příštím roce v ten obohacující!! 

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na 52. Jahodový ráj, anebo náročně obohacující, podnikatelsky zpražující a silvestrovsky povznášející

  1. Pingback: Oslavujme prosinec za to, že učil, jak žít naplno! | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

