Co se tady na blogu bude dít v roce 2017??

Možná jste si všimli, že od začátku roku 2017 nevyšlo žádné shrnutí týdne a také nepíšu každý den jak divá :-) Projekt Jahodový ráj skončil v roce 2016 posledními shrnutími (týdenními, měsíčními i ročními). Magazín Aves skončil prosincovým vydáním (o cestách za štěstím) v půlce ledna :-) A od té doby plus mínus ticho po pěšině… 

Přiznám se. Sama ještě pořádně nevím…. 

Ten hlavní pocit je, že už nemám potřebu tolik psát…

Mám dojem, že vše důležité již bylo řečeno, a to nejlepší, co teď mohu udělat, je ponořit se hluboko do toho, co jsem v sobě díky blogu objevila… do toho ticha a prostoru…

vesmir-horsehea

Dlouhá léta byl tento blog takovým mým průvodcem náročným obdobím od chvíle, kdy jsem přišla o jednu práci, pak jsem skončila s doktorským studiem religionistiky, pak se můj život úplně zhoupl a hodně dlouho se houpal, než se dostal zase trochu do rovnováhy. Do jiných kolejí, ve kterých se cítím mnohem lépe a svobodněji a odvážněji :-)

Celá ta léta mě blog provázel, psaní mi pomáhalo ujasňovat si, co vlastně chci a kudy k tomu vede cesta:

  •  2 roky projektu Absurdistán, které mi (a Vám všem, který jste v té době blog již četli), ukazovali, čím vším si absurdně stojíme sami v cestě za štěstím. Tím OPRAVDOVÝM štěstím. Ne tím, co si tak v hlavě představujeme a vizualizujeme a ženeme se za tím! 50 absurdních zvyků=50 témat= 50 týdnů.
  • Loňský projekt Jahodový ráj mi zase do života vnášel radost. Už tedy ne tu absurditu našich zvyků, ale schopnost zaměřit pozornost i na to, co nás těší, nejen na to, kdo děláme chyby…

Rok 2016 byl velmi významný. To všechno, co jsem za ty předešlé 3 roky blogaření zažila a napsala, se přetavilo do mnoha článků tady na blogu, ale i na webu Probuzení. Do Magazínu Aves, do kterého jsem každý měsíc shrnovala téma, které mě celý uplynulý měsíc provázelo a ve kterém ty nejdůležitější články z blogu na dané téma našly své místo!

Ale hlavně mi to vše vdechlo odvahu vydat svou e-knihu Žít je umění milovat (záchranný kruh ve chvílích nejistoty), která je hodně specifická, hodně unikátní a díky snaze zpřístupnit ji i ostatním vznikl ebook TRÁPENÍ MŮŽE BÝT DAR!  a dokonce celý měsíční minikurz Mimoňská cesta :-) A za tou odvahou takovou e-knihu vydat je  právě onen příznivý ohlas na magazín Aves a zájem, který jeho čtenáři o tu knížku projevili.

A z magazínu Aves během ledna vznikne další kniha! Ta nyní zabírá spoustu mého času, protože text již sice existuje, ale změna formátu, některých obrázků, redakce textu a pár dalších  textů navíc nějaký čas zabírá.

To nejdůležitější, kromě přípravy knihy, která vyjde asi někdy během února, bude v roce 2017 můj minikurz Mimoňská cesta. Ten už v současné době běží ve 3. běhu a těch potřebných úprav a vylepšení, které pro každý běh dělám, je čím dál méně. Pomalu si začne žít svým vlastním životem. Ostatně stejně jako má e-kniha Žít je umění milovat, která je takovou mapou tohoto mimoňského prostředí, kterým cesta za tím mimoňským štěstím, jak jsem ho poznala a poznávám já, vede…

Co tedy s blogem?? Psát dál? Nepsat?? 

  • Zatím to vypadá tak, že projekt Jahodový ráj se zase opět rozběhne :-)
  • A také to vypadá tak, že upravím i projekt Absurdistán a i ten se tu letos rozjede :-)

Upřímně?? On pro mě osobně už vlastně tento týden zkušebně jede a zdá se že do toho asi půjdu…

Takže bližší informace o tomto projektu, který propojí 2 projekty, které se mi v uplynulých letech moc líbily, se tu nejspíš brzy objeví :-)) Jeho pracovní název je 5 pokladů v Jahodovém ráji :-) 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice 5 POKLADŮ se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

