Ty, ledne, to jsi jako myslel vážně???

Já nevím, jak Vy, ale můj leden tedy nic moc. 

Pořád líp než ten (rok 2015), co se kolem potulovala mrtvice a já hopem naklusala k čínskému doktorovi začít řešit své energie ještě razantněji než jen čchi kungem, ačkoliv právě čchi kungu se asi podařilo to vše srovnat (neradím!). Vůbec mám dojem, že mi čchi kung v mnoha ohledech slouží jako prevence a hašení plaménků dříve, než se rozhoří...

Ideální by bylo ale ty doutnající uhlíky uhasit úplně a neposkytovat ničemu sílu toho větru, který to vše dokáže rozfoukat. Ale to není práce na pár týdnů… že by na tento rok 2017??

zhave-uhliky

Tento leden byl ale tak nějak divný. Chvílemi na mě padala ohromná únava. Jinak nic. To se tak stává lidem, kteří ještě pořádně neumí pracovat se svým workalkoholismem, který se v nich najednou probouzí. Znáte ten pocit, kdy Vás něco chytne a nechce Vás to pustit a Vy tvoříte to a tamto a ještě musíte udělat i tamhleto?? Takový pocit je super. Je to lepší než chodit otráveně do práce. Ale musí se v tom umět chodit :-)

Když jsem se zmátořila, padla na mě nevolnost. A ne, těhotná nejsem :-) Ví Bůh, z čeho to bylo, nicméně pár dní jsem proležela a bylo mi zle. Vyrážela jsem jen za svými orlíky (čchi kungovými)…

Takže zatím žádné pořádné lyžování ani bruslení. Nemoc totiž poprvé padla i na mou dceru, a tak si venku může sněžit a mrznout a my na to koukáme zevnitř…

Na druhou stranu mám dojem, že to nicnedělání přinášelo spoustu nových vhledů do toho, co mě motivuje, a pár nových impulzů. A lidi, taky máte tak rádi ty hodiny v posteli s teplým čajem??

Jinak leden nebyla ani tady na blogu extra činorodý, jak jste na to běžně zvyklí. Ano, mám čím dál menší potřebu psát. Chce se mi spíš být :-)

Nicméně pár důležitých událostí tady na blogu proběhlo! Vlastně velmi důležitých!

  • Rozjela jsem tu nový projekt – 5 pokladů v Jahodovém ráji. Doufám, že stejně jako ten loňský radostný Jahodový ráj mě nakonec dovedl k radosti, dovede mě 5 pokladů přesně tam, kam chci jít…

Taky už máte svou vizi (předsevzetí je snad už nadávka…) pro rok 2017 a nějaký ten plán, jak ho dosáhnout?? 

Celý projekt je opět postavený na tom, co považuju za nejkomplexnější a nejnápomocnější systém vůbec – na 5 elementech! Už dva ročníky projektu Absurdistán na 5 elementech – na těchto 5 pokladech –  stály.

Úvodní článek o síle 5 elementů (možná z trochu jiného hlediska než běžně) si můžete přečíst tady:

== > Proč je společnost v krizi a 5 kroků, jak tuhle absurdní hru změnit

vdechnete-zivot-poselstvim-ii

  • A leden také patřil úpravám na Mimoňské cestě do jiného světa. Už jste do něj nakoukli?? :-) Ne? Pak možnost přidat se na cestu najdete ZDE (i toto je ZDARMA). Brány do 4. běhu se zavírají už 5.2.!!

V lednu jsem výjimečně (po pár letech) nepsala týdenní shrnutí. Ale myslím, že z článků, které tu vyšly, a z mé paměti mohu říct, co byl ten leden zač :-)

A co byl ten Váš leden zač?? Byl v něčem náročný? Byl v něčem odpočinkový? V něčem objevný? Přinesl něco nového? Nebo završil něco starého?? 

Příspěvek byl publikován v rubrice 5 POKLADŮ se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Ty, ledne, to jsi jako myslel vážně???

  1. Pingback: Než vypukne vánoční šílenství (2. část) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

