Dvě písničky, které mě vždycky hodí do Jiného světa…

Určitě máte nějaké své oblíbené písničky. Každá píseň s sebou nese nějakou emoci, nebo nějaké poselství. Tak často dnes chodíme se sluchátky na uších a pouštíme si do nich to naše NEJ.

Do jakého světa Vás ty Vaše NEJ zavádějí??

To je rozhodně dobré vědět, protože se Vám také může velmi dobře stát, že budete jako v jakémsi sci-fi filmu, kde lidem pouštěli pořád dokola to, čemu chtěli, aby uvěřili… obrazy (symboly), které do sebe vstřebáváme, mají  moc proměnit svět, ve kterém žijeme. Na tomto principu fungují vizualizace. A ostatně také symboličnost mé první e-knihy Žít je umění milovat :-)

Já mám své různé písně, které mě oslovují v různých obdobích mého života. Už jsem tady o některých z nich psala – o tom, jak mě oslovily, a čím ke mně promlouvaly. Jsou životní etapy, kdy Vám písně, které s Vámi v daný okamžik zarezonují, pomáhají objevit to, co je pro Vás důležité.

A pak jsou písně, které jsou stálice. Připomínají to, co potřebujete vědět. 

Uvědomila jsem si to, když jsem si pouštěla předposlední album Depeche Mode, svých oblíbenců, o kterých tady už bylo napsáno mraky článků. To oni jsou již přes 20 let mými duchovními průvodci a bylo to pro mě velké překvapení, když jsem to zjistila :-) A jo, hrají pořád, vydávají pořád suprová alba a pořád vyprodávají stadiony po celém světě :-)

A uvědomila jsem si, že právě ony s sebou nesou poselství Jiného světa. To, jaké to tam je. A to, jak se tam jednoduše dostat. 

  • Jaké to tam je? Prostě HEAVEN :-)  Prostě RÁJ :-)

Zaposlouchejte se do téhle písně. Je to hit z jejich předposledního alba Delta Machine.

I slowly lose myself, over and over. (Pomalu ztrácím sám sebe, znovu a znovu)

I dissolve in trust, I will sing with joy. (Rozpouštím se s důvěrou, budu zpívat radostí)

I stand in golden rays, radiantly. (Stojím ve zlatých paprscích a zářím)

I burn a fire of love, over and over. (Hořím ohněm lásky, znovu a znovu)

Reflecting endless light, relentlessly (A vytrvale odrážím nekonečné světlo)

I have embraced the flame, forever and ever (Objal jsem plamen, navěky)

I will scream the word (Budu křičet to slovo)

Jump into the void (Skočte do prázdnoty)

Ano, přesně takové to v tom Jiném světě je! Radost srdce a zářivá jasnost mysli. Láska, která Vám otevře srdce natolik, že v té otevřenosti člověk sám shoří! S naprostou důvěrou. Světlo, jehož součástí se stane. Tam v otevřené prázdnotě, do které nás DM vedou. Ta prázdnota není NIC, ta prázdnota je plná. Je to jako Velký Třesk – ze singularity se zrodí nekonečné možnosti. 

Neomezené našimi představami, sny a cíli. Naprosto je přesahující…

A jak je možné se do takového Jiného světa dostat? Kromě toho, co zaznělo již tady a co je mnohem náročnější, než se na první pohled zdá (prázdnota, otevřenost, důvěra, rozpuštění Já), je tu ještě jedna celkem jednoduchá cesta…

Pokud Vás láká, mrkněte se na 2. díl tohoto článku :-)

(Zatím nasávejte nebeskou atmosféru Jiného světa a pokud chcete vědět, co je na něm vlastně tak jiné, už je hotové i stručné PDF shrnutí, tak si ho klidně stáhněte ZDE :-))

 

Příspěvek byl publikován v rubrice nedualita, Jiný svět se štítky , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Dvě písničky, které mě vždycky hodí do Jiného světa…

  1. Pingback: Dvě písničky, které mě vždycky hodí do Jiného světa (2. část) | Žít je umění – ENjoy!

  2. Pingback: Červnová cesta do neduálního Jiného světa… | Žít je umění – ENjoy!

  3. MorphoKeiji napsal:

    Hezky napsáno. Já se teda DM trochu vyhýbala, ale to bude tím, že jediná písnička, kterou jsem od nich znala (nebo věděla, že je od nich) byla „Wrong“ a ta se mě držela kdysi v období depresí, a pak už jsem si ji nikdy nepustila. Asi by mě dostala zpátky. Na druhou stranu si vzala, co měla a já mám klid. :) Díky za pěkný článek.

    • avespasseri napsal:

      To je dobře, že si vzala, co měla :-)) Pro mě Wrong přišla v době, kdy jsem ji potřebovala slyšet. Znovu mě k DM vrátila :-) Přijde mi dokonalá v tom, že poukazuje na to, co nechceme vidět. Ale je to chůze po tenkém laně – tohle vědomí může člověka také semlít, místo aby mu pomohlo. A že pomoct může :-) Myslím A. de Mello psal něco v tom smyslu, že dokud si člověk neuvědomí, že nic z toho, co obvykle dělá, nemá smysl, neupadne v sebelítost, ale zdravě se naštve a svou pozornost otočí jiným směrem, nebude nikdy šťastný. Pro mě jsou DM hodně zásadní kapela :-)

      • MorphoKeiji napsal:

        Na tom něco bude. Mně ji pustila kdysi kamarádka, která mi k ní řekla: „Tuhle písničku poslouchám vždy, když si představuju, jak vraždím všechny co nesnáším.“ A tahle myšlenka se mi s ní už pak nesla pořád. S celým Depeche Mode. Ale byly jsme psychicky křehcí puberťáci. Potom jsem zjistila, že DM byli nejoblíbenější kapela mojí mamky, když byla na střední. A já byla zmatená, co si o tom myslet. Ale jak říkáš, dneska už to vidím – každý si z toho vždycky vezme to, co chce. :)

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

