Ať Vám neutečou radostné články na radostném blogu

Tento blog si hýčkám už pár let. 4? 5? Ani sama nevím a do statistik se mi nechce. Nuda, ne? :-) Začínala jsem ve chvíli, kdy to vypadalo, že přijdu o práci. Vzpomínáte ještě někdo z mých skalních čtenářů?? Byla to taková předtucha, spousta věcí tomu nasvědčovala. A protože do půl roku mi také končilo doktorandské stipendium a já už v té chvíli věděla, že univerzitní kariéra není pro mě to pravé ořechové, začala jsem dumat, co vlastně chci dělat… tak jsem začala psát… 

Nejdřív anonymně. Nebyla jsem si úplně jistá, jestli mě čtenářstvo neroznese na kopytech. Nerozneslo :-) Komentáře byly povzbudivé. Na hejtra jsem nenarazila žádného.  A lidé čas od času psali, že jim mé články pomáhají.

Po půl roce jsem přišla s prvním ročním projektem. Absurdistán 2014. Jéžiš, to byl nápad :-) V té době jsem věděla, že svět funguje jako zrcadlo našich přání a obav, ale tenhle projekt mi měl ukázat, jak dokonale to zrcadlo funguje. Jak naprosto přesně Vám Život naservíruje PŘESNĚ TO, co chcete zjistit, nebo co se chcete naučit. Týden co týden. 50 týdnů. Chtěla jsem vidět, jak absurdně žijeme? Ok, měla jsem to mít. Chtěla jsem se naučit, jak najít bezpodmínečné štěstí? Ok, do dvou měsíců jsem si ten tobogán mohla začít naplno užívat…

Bylo to úžasné. Vlezla jsem do toho v roce 2015 zas. 

Bylo to úžasné, ale tak drsné, že v roce 2016 jsem radši rozjela jiný projekt. Radostný, jahodový :-) Projekt Jahodový ráj. A začala psát každý měsíc tak trochu jiná měsíční shrnutí než dosud. A to v podobě měsíčních Magazínů Aves, které jsem posílala těm, kteří projevili zájem, zdarma. Co měsíc, to téma, které mi Život sám nechával v daném měsíci prožívat. Nakonec z toho celého projektu vznikly dvě elektronické knížky! Můj sen, vydat knížku, se splnil právě díky blogu!! Díky čtenářům, kteří nehejtovali, ale četli a četli :-)

Letos jede tady na blogu projekt 5 pokladů, který propojuje jak radostný Jahodový ráj, tak 50 témat Absurdistánu. 

Zároveň před pár dny vznikl můj zcela nový web Žít je umění milovat. Ano, dostal jméno po mé první e-knize :-) I tam je blog, ale Jiný :-) Možná jste si všimli, že na tomto blogu velmi razantně ubyl počet článků. V podstatě tu 1x týdně uveřejňuji článek v rámci projektu 5 pokladů a 1x měsíčně shrnující článek. A pak jak tak různě mi to přijde pod ruku.

Má potřeba psát, hledat a řešit už opadává. Našla jsem si to, co jsem hledala, a nořím se do toho hlouběji. Ta cesta sem je na tomto blogu a v mých knížkách zaznamenaná.

V podstatě už není potřeba říkat nic víc. Kruh se uzavírá, změna se dovršuje. Prostě Jiný svět, který jsem vnímala, a toužila jsem do něj vstoupit…

Nicméně psaní mě baví a rozhodla jsem vytvořit na svém novém webu Jiný blog. A jednou týdně na něj napsat článek. I tam se budu řídit podle 5 elementů. Takže v létě budu psát o tom, co mi dělá radost, v zimě zase o tom, kde hledám odvahu a (sebe)jistotu. A podobně. Příští rok už budu nejspíš psát pouze tam. Připomínat si 5 elementů a jejich kvality. Svobodu, radost a lásku, vnitřní klid a rovnováhu, spokojenost, odvahu a (sebe)jistotu.

Pokud nechcete o tyto články přijít, je potřeba udělat jednu věc – stát se fanouškem mé FB stránky Žít je umění / Jiný život v Jiném světě.

A sledovat ji, protože víme, jak to na FB chodí. Nedostanete vše, oč máte zájem :-) A možná se mi do budoucna podaří nastavit na webu i sledování přes mail :-)

Toto je totiž první a poslední odkaz na článek na mém novém blogu, který tady uveřejňuji. Doufám, že se Vám bude líbit. Článek i nový web a blog :-))

V čem mě mile překvapila Sellinova knížka o hypersenzitivních lidech?

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Jiný svět se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Ať Vám neutečou radostné články na radostném blogu

  1. Andrea V. napsal:

    Jestli sis na té doméně instalovala Jetpack, měla by se ti pod komentáři zobrazovat stejná pole jako tady – „Informovat mě o nových komentářích mailem“ a „Informovat mě o nových příspěvcích mailem“ . Plus bys měla mít ve widgetech přidanou položku E-mail subscribe, Odběr článků nebo něco podobného :)

    • avespasseri napsal:

      To je vlastně pravda! Koukám na to, ukazuje se to tam. Díky za upozornění :-) A jak se dívám, tak když si odkliknu přímo ten článek, tak se tam ukáží jak tlačítka, tak ono „Informovat…“. Ve widgetech by to snad tedy mělo být. Pozjišťuji. Na Jetpack jsem naštěstí narazila a udělalo mi to velkou radost. Do té doby jsem si myslela, jak jsem si s novou doménou oproti blogu pohoršila…

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

