Zbrusu nový dárek pro štěstí (aneb jak to dělám??)

Přichystala jsem pro Vás zbrusu nový dárek. Nedivte se. Všimli jste si na FB nového tématu týdne? Ne? Cože, nejste ještě fanoušky mého FB?? :-)

Kdo má FB, doporučuji. Kdo nemá, vždycky je ten správný čas si ho pořídit. (A ne, není to jen ztráta času vhodná tak pro puberťáky. Učím se tam často víc než z knih nebo jen z internetu.)

Staňte se fanoušky mé FB stránky: Žít je umění / Jiný život v Jiném Světě

Na FB najdete mé články, ale uveřejňuji tam i téma týdne. To téma, které pak během týdne zpracovávám a ze kterého nakonec vzniká týden co týden článek ze série 5 pokladů.

Tématem tohoto týdne je Dávání vs. braní. A náhoda (??) tomu chtěla, že ve stejné době jsem se rozhodla přichystat pro své čtenáře speciální dárek.

Těch dárků (ebooků a kurzů ZDARMA) u mě sice najdete spoustu, ale tohle je něco jiného. Říkala jsem si, že těm, kteří mi čas od času napíší zpětnou vazbu na můj kurz, nebo mé knížky, bych měla něco na oplátku dát. Když lidi je neustále potřeba motivovat, zdá se :-) Tedy dokud se nenaučí onu speciální motivaci, o které je řeč v mé druhé e-knize :-)

Ale pozor, kdo tento dárek bude mít, už se fakt nemůže vymlouvat vůbec na nic a bude muset být šťastný. A to pěkně nepodmíněně :-) Rozhodla jsem se v něm totiž sdílet to, co mně osobně pomáhá žít snad tisíckrát spokojeněji než kdy předtím. Věci praktické, které používám každý den. Či podle potřeby. Můžete je využívat dokonce každou vteřinu svého života :-) Je to kraťoulinké pětistránkové PDF.

Je to tak jednoduché a prosté. Nic náročného.

Jen člověk musí chtít a věnovat se tomu… 

 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Jiný svět se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na Zbrusu nový dárek pro štěstí (aneb jak to dělám??)

  1. Pingback: Červencové: „Není co odpouštět, protože v Jiném světě není, co by nás zraňovalo.“ | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

