Genové klíče (Gene keys) – další způsob, jak poznat sám sebe. A ještě mnohem víc.

Na Genové klíče jsem narazila již před téměř 3 roky u Anitram (Hologenetický profil). Zaujalo mě to. Ale to byla na dlouhá léta tak asi všechno :-)

Až nedávno přišla jedna známá v jedné FB skupině s tím, že i ji Genové klíče zaujaly. A já se k nim vrátila znovu. Tentokrát mnohem, mnohem důkladněji. A nakonec jsem nad svým profilem (a nejen svým) strávila docela dost času… je to totiž fakt  zajímavé :-)

Nevím přesně na jakém principu to funguje. A upřímně řečeno, je mi to asi tak stejně jedno, jako je mi jedno, jestli někomu přijde astrologie vědecky neudržitelná. Má zkušenost totiž zní, že když si začnete s postavením svých planet hrát, začnete vytahovat na povrch nejrůznější vhledy a poklady. Již před časem jsem totiž prodala většinu svých astrologických knih do Antikvariátu… a i tak se k astrologii čas od času vracím a hledám skrze ni odpovědi. A nacházím :-)

Podobně jsem zjistila, jak moc toho dokáže říct Váš profil… 

Je ještě jeden důvod, proč v článku o Genových klíčích zmiňuji astrologii. I Genové klíče  totiž pracují s datem Vašeho narození. Na webu a v knížce si můžete přečíst o genech, pokud Vás zajímá i tato stránka celého systému. Ale můžete se dočíst i to, že důležitou součástí celého systému je i astrologie, postavení planet v okamžiku Vašeho zrození (a nejen v něm) a pak I-ťing! 64 hexagramů představuje 64 genových klíčů.

11 genových klíčů je pak těch vašich. To jsou ty, které Vás v životě nejvíc ovlivňují. Jejichž stínové frekvence Vám komplikují život. Jejichž dary v sobě můžete rozvinout. A jejichž siddhi (nejvyšší frekvence) v sobě skrýváte. 

Co se mi na Genových klíčích tak líbí??

  • Jak ukazují onu cestu od stínu k siddhi.

Astrologie mi i nadále přijde přesnější. Když se podíváte na svůj horoskop, vidíte na první pohled rudá napětí a modrou podporu. Vidíte, jakou kvalitu má Vaše uvažování, Vaše cítění. Co Vás přitahuje. Co Vás brzdí. A v jakých oblastech se to nejvíc projeví. Je úžasné to vědět a nesnažit se být něčím, co nejste, jen proto, že by Vás někdo chtěl takové mít. (A Vy se nebudete snažit předělat uvážlivou Váhu na divokého Berana.) Ale na první pohled nevidíte to, že ten horoskop jsou jen kulisy hry, kterou hrajete. Pokud Vás nikdo neupozorní, pokud si to někde nepřečtete, můžete si myslet, že takoví prostě jste. Neuvidíte tu cestu, kterou Vám horoskop naznačuje. Cestu od negativního prožívání té hry k naplnění jejího poselství.

  • Jsou jednodušší a přístupnější než astrologie.

Na první pohled se Vám Genové klíče mohou zdát složité. A ne, nejsou jednoduché. Jen jednodušší než astrologie :-) U astrologie jsem si vždycky přála umět ji tak, abych se podívala na horoskop a viděla, jak se to všechno propojí do jednotného obrazu dané osobnosti. Tak dobrá jsem ale nikdy nebyla (ale možná to vyžaduje prostě jen víc zkušeností). U Genových klíčů se mi daří na osobnost naladit mnohem snáze (i když ne dokonale). Pracujete jen s 11 klíči (ano, ještě je třeba ke každému z nich přidat 6 linií). Podle mě je mnohem snazší a rychlejší proniknout samostatně ke svému hologenetickému profilu než ke svému horoskopu.

  • Chce se po Vás samostatná práce.

A to je něco úžasného! Když už lidé astrologii věří, spíš si nechají udělat výklad od astrologa, než by se do zkoumání svého horoskopu pustili sami. I když právě to vřele doporučuju! Richard Rudd, autor celého systému, říká lidem, že to, jak dané klíče vztáhnou ke svému životu a jaký příběh jim ve svém životě dají, závisí jen na nich. To jim nikdo nemůže říct, protože oni sami sebe znají nejlépe. V systému pracujete s vlastní intuicí, s vlastními životními zkušenostmi a skrze kontemplaci jednotlivých klíčů je k sobě necháváte promlouvat a vstupovat do Vašeho života.

  • K dispozici máte hodně podrobný výklad všech klíčů.

Je to pořádně velká a tlustá kniha :-) A to neobsahuje čísla linií, která pak najdete u knížek k jednotlivým sekvencím (Aktivační sekvence, Venušina sekvence a Perlová sekvence). Ta knížka tu není od toho, abyste si ji přečetli. Je tu od toho, abyste nad tím, co Vám říká, tzv. kontemplovali. Abyste ji k sobě nechali promlouvat.

  • Ten výklad je fakt hluboký.

S tím, co se v knize píše, hluboce souzním. Je vidět, že Richard Rudd velmi dobře vnímá stíny daných klíčů (to, jak se Váš klíč projevuje, když jednáte z pozice strachu a oběti), ale stejně tak dobře vnímá i tu pozici siddhi. Tu osvícenou pozici. Jak to mohu tak říct? No, protože záblesky těchto pozic mám a protože vím, jak člověk v takových chvílích svět vnímá úplně jinak a reaguje úplně jinak. Je to jako když se ve Vaší mysli a srdci rozbřeskne :-) Není to tak, že bych doufala, že to takové stavy jsou  nejspíš možné.  Zažila jsem, že je to prostě tak :-) Není v tom pouhá víra, ale jistota prožitku. Líbí se mi, že neodmítá stín. Že říká, že jen skrze stín a jeho plné přijetí člověk může objevit a rozvinout svůj dar.

Pracovat s Genovými klíči mi přijde hodně podobné jako pracovat s tarotovými kartami (můžete třeba začít Velkou arkánou s 22 kartami). Tím jsem před cca 20 lety spolu s astrologií začínala a rozhodně mohu říct, že Vás to hodně posune ve změně vnímání. Podobně funguje i můj roční projekt STROM ŠTĚSTÍ, kde se pracuje s 50 tématy. U Genových klíčů to máte ještě jednodušší – můžete začít u 11 :-) 

  • Neslibuje zázraky na počkání, rychlé změny, ale nabízí vizi a cestu k ní.

A to je také důležité. Není to jeden z těch, kteří Vám slíbí, že Vás vytáhnout z Vašeho stínu. Že něco pročistí, nějak Vás vyléčí. Že prostě udělají tu práci za Vás. Osobně mi přijde drahé (cca 60 $) zaplatit za online kurz Genových klíčů. Ale skutečnost je, že ta cena je vlastně velmi příznivá a kdybych měla víc peněz, neřešila, zač utrácím, a nemusela utrácet třeba SM systém a Dornovu metodu, za ten kurz bych zaplatila s radostí. Rozhodně se vyplatí zaplatit za návod, který s Vámi již zůstane navždy a naučí Vás, jak si pomoci sami,než platit pravidelně totéž několikrát do roka někomu, kdo Vaši práci dělá za Vás.

 

Co tedy můžete dělat, pokud se chcete s Genovými klíči seznámit blíž?

  1. Zajděte si na stránky Gene keys vyplňte datum a místo svého narození a nechte si ZDARMA vygenerovat svůj profil. Všimla jsem si, že to můžete udělat i v češtině :-)
  2. Pak záleží na tom, jak moc jste zběhlí v angličtině. Můžete zůstat na těchto stránkách, přečíst si, jak ten profil vlastně číst. Na profilu najdete svých 11 klíčů a jejich umístění v 11 sférách na 3 sekvencích. Včetně stínu/daru/siddhi (3 frekvencí) daných klíčů. To je vše. Pak už je to na Vás svůj profil interpretovat. A je to práce na celý život :-) Nebo můžete vyrazit na české stránky (Genové klíče) a dozvědět se něco víc.
  3. Pak potřebujete zjistit, co dané klíče ve Vašem profilu znamenají. Máte několik možností. Koupit si knihu (česky, anglicky). Půjčit si knihu (já ji našla v knihovně). Projít si případně ukázky z knihy. Na youtube je možné najít kontemplace různých lidí na témata některých klíčů. Pokud zrovna nemáte přístup ke knize, může se to hodit.

No a pak si hrát :-) Mně tahle hra, do které jsem se cca na týden plně ponořila, hodně pomohla. Ano, v podstatě mi neřekla nic, co bych už nevěděla. Ale pomohla mi ujasnit (podobně jako astrologie), že před tím, co v hloubi duše chci, není úniku. Že mohu věřit své intuici, protože ji zjevně sdílí i někdo další, a že je ponořená do nejrůznějších spirituálních učení, která jsou mi velmi blízká. Mluví mým jazykem a já mu rozumím. Vdechl mi víru v ten cíl a hlavně v tu cestu, protože o něm mluví tak přesvědčivě. Když pokročíte na své cestě dál, často začnete pochybovat, protože překážky jsou příliš veliké. Nároky, výzvy a strachy, které se probouzejí, Vám brání. Někdy je pak dobré si prostě vzít nějakou knihu, nějaký systém, cokoliv, s čím si můžete na chvíli HRÁT (hravost je důležitá!) a co Vás podpoří a nasměruje. Ať jsou to Genové klíče, zmiňovaná astrologie, tarot nebo třeba můj vlastní projekt STROM ŠTĚSTÍ. Každý si v daném okamžiku můžeme najít to své :-) Nebo vytvořit něco úplně svého, šitého přímo na míru :-) Podobně jako já :-)

Příspěvek byl publikován v rubrice Štěstí se štítky . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

4 reakce na Genové klíče (Gene keys) – další způsob, jak poznat sám sebe. A ještě mnohem víc.

  1. Sedmi napsal:

    Díky… Akorát zase půjdu spát pozdě :D

  2. linda napsal:

    velmi zaujimave informacie
    dakujem!

  3. Pingback: Poslední z drahokamů roku 2018 (prosinec) | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!