Depeche Mode – Heaven

Heaven

Sometimes I slide away
Silently
I slowly lose myself
Over and  over

Take comfort in my skin
Endlessly
Surrender to my will
Forever and ever

I dissolve in trust
I will sing with joy
I  will end up dust
I’m in heaven

I stand in golden rays
Radiantly
I burn a fire of love
Over and over

Reflecting  endless light
Relentlessly
I have embraced the flame
Forever and  ever

I will scream The Word
Jump into the void
I will guide the  world
Up to heaven

Příspěvek byl publikován v rubrice Videos with lyrics. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na Depeche Mode – Heaven

  1. vimneok napsal:

    hm… koukám, že máme docela dost společného :)

  2. avespasseri napsal:

    Letos jsem ušetřila 1000 Kč (za koncert). Jen nevím, jestli mám plakat, či radovat se …. Ale zato mám jejich nové album a to považuji za jedno z jejich nejlepších. Dokážu si ho pouštět stále dokola a líbí se mi téměř každá skladba.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!