Jak využít adventní období na maximum a získat ten nejhodnotnější vánoční dárek??

Advent je období, které spousta lidí tráví v poklusu mezi prací (školou), nákupy dárků, úklidem a pečením. A nějakou tou dobrotou na adventních trzích :-) Jak moc VÁS OSOBNĚ takový advent baví?? Já bych tedy rozhodně nerada, aby se mi jen do tohoto smrskl…

Mám malé dítě, ale už dávno nejsem doma na mateřské a zjistila jsem, jak snadné je do tohoto koloběhu předvánočních příprav spadnout. Než se člověk naděje, večeře je snědená, dárky rozbalené. V tu dobu obvykle pro spoustu lidí Vánoce končí. Jako by to byl dokonalý symbol toho, v jakém vzduchoprázdnu tak často končí to, za čím se ženeme! Maximálně letmý záblesk radosti v očích našich blízkých. Ale i to trvá tak krátce! Vnímáte to také někdy tak??

A přitom bychom se mohli nechat inspirovat křesťanským pojetím adventu a vánočních  svátků, celé období si protáhnout a opravdu užít!  

Užít si advent, tj. přípravu na onen dar, kterého se nám dostane ten den, který umí být tak štědrý. A užít si i období vánočních svátků, které vlastně trvají až do 3 králů! Už párkrát jsem si řekla, že právě takový advent a právě takové vánoční období chci mít! Začít s fyzickými přípravami o něco dřív, abych měla více vnitřního prostoru a opět si to předvánoční období užívala stejně radostně a dychtivě, jako když jsem ještě rodinu neměla!

Řekla bych Vám – udělejte to podobně, kupte si mou e-knihu Žít je umění milovat (záchranný kruh ve chvílích nejistoty), ponořte se během adventu do ní a vynořte ze z ní po 10 kapitolách o něco klidnější a bohatší. Ideální čtení pro adventní období, ideální vánoční dárek a blablabla :-) 

Tak jistě, obohatíte mě, když si mou e-knihu koupíte :-) Pro sebe, nebo pro své blízké. Kdo tak ještě neudělal, je vítán :-) Jenže ono to není jen tak. Aby ta kniha dostála svému úkolu, který dle mě má, je potřeba se k ní vracet.

Není to jedna z těch knih, které koupíte v knihkupectví a ozdobíte si s ní knihovničku :-) Ani jeden z těch ebooků, který se ztratí ve virtuálním prostoru. To by bylo jako koupit si orchidej a strčit ji do skříně… 

Vnímáte ten rozdíl? Symbolika květiny versus byt/dům bez květin?

orchidej

Jenže kam mám tu orchidej strčit, když už skoro nikde není místo??? :-)

Protože vím, že všichni máme v hlavě spoustu povinností, kterým musíme věnovat pozornost, připravila jsem pro Vás takovou pomůcku! Kvítek za kvítkem a ani se nenadějete, orchidej Vám zdobí interiér :-) Ve všech slova smyslech :-) 

Spousta z Vás tu pomůcku už zná! Ano, je to onen minikurz zdarma (říkám mu Mimoňská cesta), který Vás tématy e-knihy bude celý měsíc provázet! Budete mít dost prostoru se s tím jiným světem seznámit a nechat ho na sebe působit! Najít v něm snad to, co dává i mně. A to je přesně to, co bych Vám k Vánocům přála :-)

Ti z Vás, kdo se již vydali na tuto Mimoňskou cestu již snad pochopili, proč je vlastně mimoňská :-) Předkládá Vám totiž trochu nezvyklý způsob, jak se vymotat z koloběhu svých starostí! Radí Vám, jaká je ta první pomoc, když se cítíte pod psa, odhaluje Vám, jaká je jejich největší příčina, a co s tím. Směřuje Vás k dalším článkům. Do sfér (chcete-li dimenzí), které obvykle našim dualistickým mozečkům zůstávají skryty. K otevřenosti jinému úhlu pohledu. A díky otevřenosti to pak třeba přijde. Ta změna 

Je to cesta, kterou se sama ubírám.

Cesta, která jediná  mi opravdu pomáhá. Cesta, k jejímž jednotlivým zastávkám se často vracím vždy, když si uvědomím, že způsoby, které mi v uplynulých 20 letech  pomáhaly  řešit  mé problémy, jsou zbytečně zdlouhavé.

Někdy to není snadné, protože je to tak jiné. Ale já už nechci plýtvat časem! Chci jít rovnou ke kořenům…

Dosud mě po té cestě vedla e-kniha Žít je umění milovat (záchranný kruh ve chvílích nejistoty). Pomoc jsem hledávala v jejích textech, kterou v náročných chvílích nosívám u sebe v tištěné podobě, nebo v jejích 11 záchranných kruzích. Ale posledních pár dní zjišťuji, že minikurz (maily 1. běhu chodí zkušebně i mně) mě silně ovlivňuje. Jako by právě ty 3 dny, které jsou jednomu dílu kurzu věnovány, byly tou dobou, díky které pronikne poselství daného tématu knihy a kurzu hlouběji. Třeba ovlivní i Vás!

Byla bych moc ráda, kdybyste se i Vy této cestě otevřeli!

Má e-kniha je ten úplně nejstručnější ukazatel, ve kterém můžete kdykoliv zalistovat, když začnete bloudit, nebo když dokonce budete mít pocit, že jste ztracení a potřebujete nějakou pomocnou ruku, která Vám poradí a vyvede Vás zpět na pevnou stezku.

Ale uvědomila jsem si, že ta knížka je tak specifická, že potřebuje dvě sestřičky –  online minikurz Mimoňská cesta ebook TRÁPENÍ MŮŽE BÝT DAR!, který je součástí kurzu .

Všechny tři k sobě nedílně patří a tvoří jednotu, skrze kterou Vám nejlépe pomohou se vyrovnat s problémy, které řešíte nebo budete kdy řešit. Ať jsou to již problémy vztahové, pracovní nebo třeba i existenciálníNevyřeší to za Vás a ani nedokáží mávnout kouzelným proutkem a vyčarovat Vám to, po čem toužíte.

Jen nebudete trpět tím, co nemáte. A otevřete prostor tomu, co všechno může přijít… 

Osobní zkušenost :-)

  1. Jedna (ebook) Vám ukáže na mém konkrétním případu, co všechno se dá vytřískat z chvil, kdy máte pocit, že se Vám obrátil život vzhůru nohama! S ní nepracuji já, protože jsem to vše prožila na vlastní kůži :-) Ale pro Vás může být prvním seznámením s tím, co všechno se může začít dít, když se tímhle směrem vydáte.
  2. Druhá (minikurz) Vás bude celý měsíc (11,5 dílu) inspirovat a ukazovat cestu. Zda po ní půjdete, je už jen a jen na Vás.
  3. A ta třetí (e-kniha) tu je pro Vás kdykoliv k dispozici jako onen stručný ukazatel! Už nemusíte číst dlouhý ebook a celý prostor teprve pomyslně osahávat. Nemusíte trávit celý měsíc minikurzem, abyste se s tím vším seznámili hlouběji. Stačí najít jedno slovo, jednu větu a všechny ty předešlé zkušenosti se slijí v poselství, které Vám může pomoci…
Oba dárky zdarma přijmete jako mou snahu zpřístupnit Vám 10 témat (kapitol) mé e-knihy tak, abyste ji mohli využít na maximum! A koupí knihy zase obdarujete Vy mě :-)

A kdy jindy to všechno podniknout než právě teď?? Před časem jsem si totiž uvědomila, že celá Mimoňská cesta je vlastně takovou přípravou na onen vánoční dar, protože jeho 2. běh začne 1.12. a potrvá celý prosinec. Sama už se moc těším, kam mě zavede 2. běh :-) Ten dar, pro křesťany ono vnitřní zrození malého Ježíška v nás, může být krásný. Napadlo mě to v souvislosti s magazíny Aves, které pro Vás již od ledna píši (na odkaze si je můžete stáhnout zdarma). Mám čím dál silnější dojem, že právě tam jednotlivá témata celý rok míří…

Kdy jindy si tedy tu cestu projít než v době, která je na to jako stvořená!

V době, která je otevřená všemu nezvyklému! Všemu kouzelnému!

Jestli máte také takový dojem a jestli máte také chuť prožít advent jinak a otevřít se tomu, co na jeho konci může přijít, klikněte na odkaz na konci článku :-) Zavede Vás na začátek celé cesty. K stručnému seznámení s e-knihou Žít je umění milovat (záchranný kruh ve chvílích nejistoty).

Pokud Vás kniha zaujme, nechte se navigovat dál :-) Pak máte pár možností:

  • Kniha Vás zaujme natolik, že se rozhodnete si ji koupit ihned, abyste ji mohli využívat na své cestě co nejdříve a neztráceli čas. A zároveň se přihlásíte do minikurzu Mimoňská cesta a od 1.12., kdy kurz začne, Vám budu pomáhat jednotlivá témata (kapitoly) e-knihy vstřebávat.
  • Rozhodnete se přihlásit pouze do minikurzu. Pokud Vás jednotlivé díly zaujmou, můžete si knihu kdykoliv během měsíce zakoupit a přejít přímo k jádru věci skrze symboliku a hravost e-knihy. Prostor koupit si knihu samozřejmě dostanete na konci kurzu, než se s Vámi na konci naší společné cesty rozloučím.
  • Absolvujete pouze minikurz zdarma (jehož součástí je i ebook zdarma TRÁPENÍ MŮŽE BÝT DAR!). Kurz Vás k ničemu nezavazuje. Ale možná zasadí semínko a jednou se do něj zase vrátíte, protože Vás najednou cosi v něm osloví :-) A Vy do jeho témat budete chtít proniknout hlouběji. Minikurz můžete absolvovat kolikrát chcete :-))) Ostatně čím častěji, tím lépe :-)) Jak jsem říkala – já sama se již moc těším na druhé kolo!!

Jestli se tedy chcete na tu cestu vydat se mnou, jste vítáni!

  ==>  VYDAT SE NA ZAČÁTEK CESTY

Příspěvek byl publikován v rubrice Uncategorized se štítky , , , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

3 reakce na Jak využít adventní období na maximum a získat ten nejhodnotnější vánoční dárek??

  1. BabetaRuns napsal:

    A pro mě advent, tak jako uz třetí rok, bude znamenat Advent Running – každodenní behani :)

    • avespasseri napsal:

      Tak lepší každodenní běhání jako sport než každodenní běhání po obchodech! :-) I když i to by se dalo pojmout jako sport. Vzpomínám, jak můj běh za tramvají nějak nikdo jako sport nebral :-) A přitom je to taková zábava :-)))

  2. Pingback: 45. Jahodový ráj, aneb když se odkrývá, co bylo skryto | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!