50. Bez konců nejsou začátky… (Absurdistán 2014)

náhrdelníkTaké se divíte, které téma vyšlo na konec roku??

Již v lednu jsem je všechna navrhla, za celý rok jsem změnila snad jen jedno nebo dvě. Vždycky jsem si říkala, co budu dělat koncem roku, když mi jich bude zbývat jen pár. Co když nebude žádné z nich odpovídat tomu, co budu cítit jako další krok v mém životě?

Bála jsem se zbytečně (jak už ostatně mnohokrát).

  • Minulý týden jsem tak vehementně bránila svou pravdu, že nic jiného než téma pravdy jsem na něj nemohla vybrat.
  • A na konci roku nemohu vybrat nic jiného než to poslední, co mi na www.stestizlasky.wordpress.com, kde jsou všechna vypsaná, zůstalo: Odmítáme vnímat, že věci mají začátek i konec.

Každé téma, které se během tohoto roku vynořilo, bylo jako jeden kámen do nádherného náhrdelníku – tu diamant, tu safír, jak na obrázku. Stačí ho už jen sepnout. A začít pomalu navlékat další.

Řekla bych, že v mém životě končí několik etap. Rok 2014. Studium na VŠ. A kroužení kolem :-)

I Vám přeji do Nového roku, aby něco nepotřebného skončilo a něco potřebného začalo. A aby jste příliš neoplakávali to, co jste měli rádi a čehož čas se naplnil…

**************************************************************************************

Tímto článkem končí projekt Absurdistán 2014. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Přehled témat, kterými jsem se zabývala (i s odkazy na všechny úvodní články), najdete pro změnu zase tady.

V projektu budu v mírně upravené formě pokračovat i v roce 2015. Kdykoliv je možné se přidat a vyzkoušet si, které z témat Vás osloví a co ve Vašem životě změní, když mu věnujete svůj čas… stačí jediný týden.

O tom, jak změnil život mně, vyjde článek v lednu 2015.

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2014 se štítky , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na 50. Bez konců nejsou začátky… (Absurdistán 2014)

  1. Sedmi napsal:

    to uz je konec? :D
    dekuju za zajimave zamysleni na kazdy tyden a preju, at se dari co nejlepe i v dalsim roce :)

    • avespasseri napsal:

      Děkuju :-) Nápodobně :-)
      To víš, 50 cest, 50 týdnů… ten další už je jen takový polotýden… a s projektem začnu zas až později v lednu jako loni :-) Tak nějak mi to vyšlo na padesátku a ta je tak pěkně zaokrouhlená :-)

  2. Pingback: Povánoční zamyšlení nad tím, co všechno může být dar, a jak jej opravdu ocenit. | Žít je umění

  3. Pingback: 11. Končíme! | Žít je umění

  4. Pingback: Skončete s tím, co Vám neprospívá (i když Vám všichni tvrdí, že Vám to prospívá :-)) | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!