36. Stěžovat si či nestěžovat, toť otázka… (Absurdistán 2015)

(photo credit: Buba 69)

(photo credit: Buba 69)

Tento týden to má jasné – stěžovat si nemá cenu, chce to nějaké ty činy, co?? Remcat umí každej (min. týden jsem hodně remcala). Makat nikdo. No tak jo, no, že by??? :-) Proto se vracím tento týden k loňskému 36. Stěžovat si umíme – a opět tu máte jeho kopii se vším všudy. To jsem tedy zvědavá, co to se mnou tento týden udělá. Nač si asi tak budu mít chuť stěžovat??? Nebo si najednou nebudu mít chuť stěžovat si už vůbec na nic a prostě to jen věcně vyřeším?? No, pojďme si to řádně užít! 

 Já vím, budou volby. Takže bohapusté remcání nad pívem bude zřejmě také leitmotivem zpráv.

Já nebudu mluvit o volbách. Témata Absurdistánu se ohlašují sami. Zaklepou na dveře a já jim jen otevřu. Stačí očima proletět seznam témat a bývá mi to jasné. Tentokrát zaklepalo právě tohle. Náhodička.

Nestěžuj si pořád, nezaplňuj tu svoji hlavu pořád nějakými problémy, neseď a nedumej… jdi a něco udělej!

Někdy je strašně těžké něco změnit. Máme pocit, že to nedokážeme. Že na to nemáme sílu. Že ten krok, který v duši cítíme, že máme udělat, je jak překročit velikou propast… vnímáme jen hloubku, do které se můžeme zřítit.

Ale někdy je situace už natolik neúnosná, že nám v podstatě nic jiného nezbývá. Jako když se na Vás z jedné strany žene horda ozbrojenců, z druhé jde ten šílený kněz (ach ano, vybavila se mi při psaní scéna z Indiana Jonese a Chrámu zkázy, hmmm) a Vám prostě nezbývá nic jiného, než se vrátit na ten vratky provazový most nad propastí (dole je řeka plná krokodýlů! Spielberg má asi taky smysl pro dráááámo)… a pak ten provaz přeseknout.

A věřit, že všechno dobře dopadne :-)))

A tak:

  • nestěžujme si, jak je něco těžké a jak to nejde… vstaňme a alespoň se pokusme

************************************************************************************

A jak se mi tento týden v roce 2014 dařilo? To najdete v článku: Tak prý si nemám stěžovat. Řekla bych, že jeho název je docela výmluvný :-))))

************************************************************************************

Tímto článkem začíná už třicátý šestý týden projektu Absurdistán 2015. Bližší informace k tomu proč, co a jak ohledně tohoto projektu najdete tady. Přehled témat, na které ještě nejspíš dojde a kterými jsem se již zabývala (i s odkazy), najdete pro změnu zase tady. Přidat se můžete kdykoliv! A témata si procházet podle toho, jak Vás budou oslovovat.

 

Příspěvek byl publikován v rubrice Absurdistán 2014, Absurdistán 2015, Uncategorized se štítky , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

2 reakce na 36. Stěžovat si či nestěžovat, toť otázka… (Absurdistán 2015)

  1. Pingback: To… prostě… není… možné… :-) | Žít je umění

  2. Pingback: Záříjový sešup do hlubin paradoxů, aneb léčba dětských ukřivdění… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!