Tak už jedem do finále… prázdnin a druhého měsíce…

Je čas na další bilanci. Na konci nějakého významného období se přece má vždycky bilancovat. Já vím, že každoměsíční uzávěrky jsou noční můrou mnoha z Vás stejně jako každoroční vyplňování daňového přiznání.

Ale takové to dobrovolné bilancování, to já dělávám ráda. Hlavně na konci roku (který se zrovna kryje s mými narozeninami). A jak už asi tušíte z těch článků, které tu vycházely minulý týden, tento konec prázdnin je pro mě bilanční snad po všech stránkách.

Tak se mrkněme, jak to vypadá se mnou na blogu. Docela dobře :-) Jsem strašně ráda, že jsem za ty dva měsíce ve stádiu, že nemám dojem, že píšu do vzduchu. Je to úžasná motivace a hlavně teď, kdy už nebude tolik času se blogu věnovat, budu ho psát nejen kvůli tomu, že mě to baví, ale i kvůli Vám všem, kteří sem rádi chodíte.  Díky.

A které články se za minulý měsíc dostaly na bednu vítězů? (nepočítám ty z minuloměsíční soutěže :-) A nepočítám stránky v menu nahoře… ty mají výhodu, že jsou pořád na očích a čtou je všichni :-))

Smysl života dle AP (Aves Passeri)

Respektovat  a být respektován – 1.část   (pokračování bude, nebojte se)

Proč je dobré mít děti?

První desítku tohoto měsíce zase najdete na stránce Co se Vám líbilo v menu nahoře.

A které články bych Vám ještě ráda znovu podstrčila ke čtení? Třeba si je také oblíbíte?

Prosím a děkuji, slůvka, která mají mnohem hlubší smysl

Kdo kolem sebe mlátí, ten se utopí (aneb věřte a důvěra Vám pomůže)

Z čeho máte strach?

Hledám něco vyloženě pozitivního a povznášejícího, ale kde nic tu nic. To budu muset napravit :-)

A který článek na jiném blogu mě tentokrát zaujal nejvíc? (No, jeden z těch pozitivních a povznášejících!)

Jsem víc děvka, nebo sobec?

Obdivuju neuvěřitelnou zralost mladé holky, která se nenechá vlákat do hádky. Že poznala, „že s úsměvem a správným přístupem“ ji už nic nevykolejí. Že když narazí na negativně naladěného člověka, který všude vidí chyby a pak na ni ještě řve, jen tak, dokáže to vnímat ne jako útok na sebe, ale jako neštěstí toho druhého člověka. Klobouk dolů.

Nic lepšího na závěr snad ani nelze dodat.

Mějte se krásně,

AP

Příspěvek byl publikován v rubrice Bilance. Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!