48. Jahodový ráj, aneb oslavujeme!

Ano, články uplynulého týdne jsou oslavné! A tak tedy oslavujme!

  • Třeba začátek adventního období! Stihla jsem doma poklidit alespoň v kuchyni (i když teď už byste to tam asi zase nepoznali) – tj. povyhazovat spoustu věcí, které tam nepatřily, umýt trochu okno a na parapet umístit náš adventní svícen. Dcera u něj první neděli natočila vánoční LPS speciál s vánoční písní :-)
(photo credit: Michael Stern)

(photo credit: Michael Stern)

  • Třeba ukončení 1. běhu online minikurzu Mimoňská cesta (a začátek 2. běhu). Hodnocení tohoto mého fungl nového projektu, který tady pojede celý příští rok (místo magazínu Aves), jsem napsala v článku o tom, jak se nám na té cestě klopýtalo. No, občas to klopýtlo :-) Ale na cestě přece nejsou chyby, ale ponaučení :-)) Mně se celý kurz (sama jsem se ho zúčastnila) moc líbil, protože mi připomínal přesně to, co mi v daném okamžiku pomáhalo. Udělala jsem jen pár úprav a jedeme dál! Kdo jste se ještě nepřihlásil (třeba již podruhé, pokud Vám kurz vyhovoval), udělejte to TADY. Čím dřív, tím líp. S rozjezdem 2. běhu jsem třeba zjistila, že spousta lidí, kteří se přihlásili již dávno, už na kurz také dávno zapomněla a přestože se chtěli přidat, kurzem prakticky neprocházejí. A to je sakra škoda. A tak jsem se rozhodla posílat všem přihlášeným čas od času ještě před zahájením kurzu pár návnad :-) Takže z měsíčního kurzu zdarma vlastně můžete dostat i 2 měsíce. Dobrý ne?? :-)

  • Třeba ten supr listopad, který přinesl spoustu úžasných zážitků, darů a změn – viz shrnující článek A listopad to všechno poboural.
  • Třeba narozeniny mé dcery! Ano – právě máme za sebou první fázi oslav jejích desátých narozenin. Tentokrát u mých rodičů s úžasným dortem (foto bude…). Dcerka vískala radostí :-) A on byl i moc dobrý!
  • Třeba už jen fakt, že jsme vůbec k mým rodičům dorazily! S tím zpožděním EC o 60 minut a onou nejistotou, jestli v Čechách zas nebude mít přípoj výluku.
  • A co třeba mé rozhodnutí, že zůstaneme o den déle, abychom stihly v klidu upéct všechno to cukroví! Ranní pondělní výuka mi odpadla. A dcera? No, prohlásila jsem, že jako odměnu za to, že je pořád zdravá, si zaslouží nejít jeden den do školy. Aby to bylo spravedlivé vůči těm, co jsou pořád nemocní :-)
  • Třeba to, že jsme letos nepřipálily ani jeden plech!! Tedy ještě 2 plechy budeme zítra péct. Ale i tak je to úspěch! Krásné linecké letos máme! Žádné přičmoudlíky, které se musí spojit půl napůl, aby se daly jíst. A ne, nenavrhujte, že to máme vyhodit a udělat novou várku! Nic nemusí být tak dokonalé, aby kvůli tomu museli lidi ponocovat a robotovat nad cukrovím, které beztak není zdravé :-) Co myslíte??
  • A co třeba to, že v neděli jdeme v Nymburce na Anděla Páně 2?? Já se už moc těším! V čtvrtek byla malá s babičkou na Marry Poppins, v pondělí půjde s manželem na koncert Lucie Bílé. Narozeninové dárky :-) A já s ní půjdu v neděli do kina! V tom našem nymburském už jsem nebyla ani nepamatuju a pořád vzpomínám, jak jsem tam jako malá brečela a vyváděla, že neuvidím Pana Tau, protože je vyprodáno! Co se Anděla Páně týká, ještě že jsme lístky kupovali již v sobotu! Scénka by se třeba byla opakovala…

Jen ten článek o té nové pohádce o Sedmerech krkavců nějak do té oslavné atmosféry tohoto týdne nezapadal. Ale zapadal do té atmosféry, kdy mi tento týden ne vždy bylo tak úplně do zpěvu. Někdy místo abych slavila vítězství toho dobra nad zlem, zapomínala jsem, že štěstí má svá pravidla a ta je třeba dodržovat… no, ale někdy to není až tak lehké, když jste konfrontováni s tím, z čeho lidé obvykle radost nemají…

A co oslavujete Vy tento týden??? Doufám, že jste si to pořádně užili!!

Příspěvek byl publikován v rubrice O. JAHODOVÝ RÁJ se štítky , , , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

Jedna reakce na 48. Jahodový ráj, aneb oslavujeme!

  1. Pingback: Oslavujme prosinec za to, že učil, jak žít naplno! | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!

