Lednová poselství

(photo credit: fat les)

(photo credit: fat les)

Leden přinesl spoustu radostných okamžiků. Radovala jsem se ze silvestrovského ohňostroje, z nového Sherlocka i z nové tiskárny. Z první koupele po sundání sádry i ze sněhu, do kterého jsem se sádrou předtím nemohla. Z nových Star Wars, rehabilitace i lyžování. Z toho, že si už nemusím píchat injekce na ředění krve! Ze svého nápadu na Magazín Aves a ze svého plánovacího kalendáře. Z  návštěvy baletní hodiny své dcery i ze zajímavého vyprávění mé žačky o své staré tchýni

Na první pohled prostě jen řada chvil, které mi udělaly radost. Na druhý pohled řada poselství!

  1. Udělej ten krok vpřed! Vždyť není čeho se bát. Svět je jen velkou iluzí naší mysli a jen na tom, jak si naše mysl svět „přebere“ závisí, zda v nás to, s čím se potkáme, probouzí zlost nebo radost. Když nebudeš nic očekávat – ani pozitivního, ani negativního – tak si to užiješ nejvíc! (1. Jahodový ráj, aneb psychedelický svět, kde se oslavuje smrt)
  2. Nebraň se proudu života! Nech ho plynout. Vzdorovat je nejen hloupé, ale i nemorální. Život je silnější než Ty nebo Tvé okolí. Vždy Tě podrží a nikdy Ti skutečně neublíží. A nezapomínej na tu vnitřní studánku, kdykoliv začneš „žíznit“.  (2. Jahodový ráj, aneb znám křišťálovou studánku)
  3. Vzpomeň na to, po čem jsi jako malá toužila. Co jsi měla ráda. A jaká jsi byla! A pokus se vyléčit zranění, která jsi v té době utržila. Abys tu bolest již nemusela čas od čas ředit bolestivou injekcí. (3. Jahodový ráj, aneb nelechtáme řidiče nohou za uchem
  4. Pamatuj, že největší radost Ti působí tvořit a hýbat se! Třeba jen krůček za krůčkem, bod za bodem toho, kam ses rozhodla jít. Je krásné podívat se za sebe a vidět, jak daleko jsme již ušli a co všechno jsme překonali. (4. Jahodový ráj, aneb kolik času nám ještě zbývá a jak s ním naložíme?)

A co mi udělalo v lednu největší radost? Zažila jsem spoustu okamžiků, kdy ta radost ke mně přišla sama – ohňostroje, filmy, balet. Ale největší radost jsem měla z toho, co jsem dělala já sama – z lyžování a z práce na novém magazínu. A asi nejvíc z toho, že se mi podařilo zprovoznit tiskárnu!

A jaký byl ten Váš leden? Když se ohlédnete zpět, na co si vzpomenete? Na to, co Vám udělalo radost, nebo na to, co Vás štvalo? A na co z té spousty věcí (a já věřím, že toho bylo hodně), které Vám udělaly radost, si vzpomínáte nejraději??

*******************************************************************************

Mimochodem – toto je klasické lednové shrnutí. Ale bude ještě jedno! A to první číslo Magazínu Aves. Uhodnete, jaké téma se mi v lednu nejčastěji vracelo?? Téma dětství! To, jak velkou má v našem životě moc. Jak v něm můžeme najít střípky svých dávných snů. A inspiraci…

A jak nám je naše vlastní děti občas připomenou :-)

A tak jsem do lednového čísla vybrala 5 starších článků, ve kterých vzpomínám na své dětství a na to, jak moc mě ovlivnilo to, co jsem dělala a zažila. V tom pozitivním slova smyslu :-) A přidala nějaký ten úvod a závěr :-)

Pokud Vás lákají takové návraty (za kterými se skrývají podobná poselství jako v tomto shrnutí), stačí se přihlásit se k odběru mého nového měsíčníku prostřednictvím tohoto formuláře:

Bližší info o magazínu najdete na speciální stránce Magazín Aves.

Příspěvek byl publikován v rubrice Měsíční shrnutí se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

6 reakcí na Lednová poselství

  1. Pingback: Šokuje mě, kolik jsem toho o Tobě nevěděla… | Žít je umění

  2. Pingback: 6. Jahodový ráj, aneb co všechno by mě nikdy nenapadlo… | Žít je umění

  3. Pingback: Tématem nového magazínu Aves je tentokrát svoboda! | Žít je umění

  4. Pingback: Být vděční za to, co máme, a nevyčítat si to, co nemáme (aneb první půlrok 2016) | Žít je umění – ENjoy!

  5. Pingback: Rok 2016 | Žít je umění – ENjoy!

  6. Pingback: Leden – pro všechny, kdo mají někdy chuť se na všechno vys… | Žít je umění

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!