Tématem nového magazínu Aves je tentokrát svoboda!

Magazín Aves vycházel v roce 2016. Možnost stáhnout si jednotlivá vydání jsem ukončila k 9.4. 2017 – děkuji všem, kteří o Magazín projevili zájem! Z Magazínu 1.5. vznikla nová e-kniha Vdechněte život poselstvím svého dětství. A od 9.5. je všem čtenářům k dispozici ke koupi na speciální stránce, kterou jsem jí na blogu vyhradila ==> bližší info o nové e-knize.

Tak už je to tady! V elektronickém ráji jedniček a nul se zrodilo nové číslo mého PDF magazínu!

Tentokrát o svobodě a o tom, co nás poutá. O strachu a opoře tam, kde nám mizí pevná půda pod nohama. O rozhodnutích, která musíme dělat.

Pokud jste se kdy ptali sami sebe: Proč se sakra nedokážu pohnout z místa a udělat to, co udělat chci, nebo Proč jsem to neřekl(a)/neudělal(a), nebo Proč se svět netočí tak, jak chci já?, tak víte přesně, o čem tentokrát nové číslo je :-) A nejen protože je o tom, jak prožívat opravdovou svobodu, tj. být  free, tak je opět for free (zadarmo) :-)

Proč volně nesdílet to, co si právě chystám vytisknout sama pro sebe (a pro svou dceru, až jednou dospěje). Nejen dospívání, ale přece každý okamžik před nás staví otázku, jakou podobu té své svobodě dát… 

O únorové vydání se můžete přihlásit prostřednictvím tohoto formuláře:

MAGAZÍN AVES (photo credit: Cephas)

MAGAZÍN AVES
(photo credit: Cephas)

Únorové číslo vychází obligátně počátkem března. Jak jinak, jsem holt prostě mimoňka :-) Jenže ono je to vlastně logické. Každé vydání se totiž vrací k tématu, které se mi v předchozím měsíci nejvíc (nebo nejvýrazněji) míchalo do života

V lednu mě život často vracel do dětství (viz Lednová poselství), připomínal mi to, co jsem mívala ráda, a v drobných radostech odhaloval nejrůznější poselství. Lednové číslo magazínu Aves tedy bylo o tom, jaká poselství naše dětství skrývá. 

V lednu to bylo takové hravé a odlehčené. Máte ale odvahu zajít dál? Podívat se na to, kde se schovává Vaše skutečná svoboda?? Právě ta je totiž tématem dalšího čísla magazínu Aves!

A ano, myslím SKUTEČNOU SVOBODU, ne jen takové to „JÁ CHCI, A TAK TO BUDE!“

To přece nemá s tou skutečnou svobodou pranic společného, nemyslíte? Takhle si spíš představuju myšlení otroka! Otroka, který se nechá vyvést z míry každou drobností, která zrovna nehraje podle něj…

Poselstvím února totiž byla nakonec 3 témata: svoboda, pohyb a mysl. Všechny spolu ostatně souvisí – mysl je králem té skutečné svobody, která představuje schopnost volného plynutí s proudem života. 

Chce to jen být schopen vnímat, kam plyne, odvahu tam plout a důvěru, že na cestě získáme vše, co potřebujeme… 

A to není vůbec lehké! Během února jsem to zažila mnohokrát. Onu spontánnost, kterou takové plynutí představuje, radost z pohybu a spontánní tvorby, ale i zmatení mysli a nutnost zvládat konflikty a krize (viz únorové shrnutí). Právě proto jsem se rozhodla věnovat únorové číslo magazínu Aves právě tématu svoboda! Jít do větší hloubky, připomenout sobě i Vám, jaké lekce jsem už od života na tohle téma dostala.

Protože kdo chce opakovat pořád stejné chyby, aby neustále trpěl stejnými lekcemi?? :-) A kdo ví? Třeba Vám pomohou se těm mým chybám vyhnout a tu opravdovou svobodu nalézt….

Nevím, jak Vy, ale mně se vždy osvědčuje klasická strategie:

  • připomenout si na konkrétních příkladech, co se dělo a jak jsem to řešila (jak nám kdysi říkali na vejšce: Není nic hloupějšího, než psát dlouhou práci na základě nějakého našeho AHA momentu, a nezjistit si předem, jestli už někdo podobný AHA moment neměl a nenapsal o tom celou knihu!)
  • pokud se ukázalo, že řešení bylo celé blbě, příště se zařídit jinak!
  • připomenout si na konkrétních příkladech, že někdy opravdu není čeho se bát a že někdy člověk nepotřebuje to, o čem byl přesvědčený, že bez toho nemůže být
  • ale také si vzpomenout, že některá přesvědčení nejsou jen rozmarem, ať si kdo chce říká, co chce :-) A stát si svobodně za nimi a neustoupit ani o píď!

Prostě historia magistra vitae :-)

Učitelkou života je ale i naše mysl, naše touhy a naše strachy. Nic, před čím bychom měli utíkat! Naopak. Když jim položíme ty správné otázky (některé z nich najdete na závěr magazínu, ale sami nejlépe poznáte, nač se ptát), tak nám mohou hodně odhalit :-) A možná nám pomoci se pohnout z místa. Nebo alespoň otočit tím správným směrem a počkat až zaduje ten správný vítr. Tentokrát již totiž nebudeme stát proti němu :-)

A to vše v únorovém magazínu Aves o svobodě najdete:

  • konkrétní příklady (kdo ví, možná si vzpomenete i na podobné zážitky z Vašeho vlastního života)
  • cestu od poznání toho, co nás poutá, k zásadnímu životnímu rozhodnutí
  • a pár závěrečných otázek, které nám mohou pomoci nalézt to svobodné řešení kdykoliv budeme stát nerozhodně na rozcestí

Tak kdo ví, třeba Vám to k něčemu bude? :-) Inspirace umí nečekané věci :-) 

O únorové vydání se můžete přihlásit prostřednictvím tohoto formuláře:

Čímž získáte přistup i ke všem dalším číslům měsíčníku :-) Odhlásit se můžete vždycky :-)

A protože mi blog neumožňuje dělat to vše automaticky (to víte, za něco extra bych musela platit, a já nechci magazín zpoplatňovat), mějte, prosím, strpení. Než Vám magazín přijde do mailové schránky, můžete se třeba zatím prostě těšit…

Svoboda ptáků v jejich letu na obloze mě vždy fascinovala!

Svoboda ptáků v jejich letu na obloze mě vždy fascinovala!

Magazín Aves vychází každý měsíc a každé číslo je věnováno jinému tématu, které se odvíjí od toho, co mi život ten daný měsíc předhazoval :-) Já to pak vždycky jen vezmu a zpracuji. Pokud byste chtěli vědět, o čem byla předchozí čísla, stačí si zajít na stránku Magazínu Aves. Kdykoliv posílám uvítací e-mail i s nejnovějším číslem magazínu, posílám odkazy i na předchozí čísla. Přestože jednotlivá vydání je možné číst samostatně, tvoří Magazín Aves jednotný celek. Magazín Vás vezme za ruku a provede cestou, na jejímž konci je – no, sama ještě nevím :-)

Nicméně je ještě jedna cesta a ta jde skrze symboliku přímo do hlubin. Má e-knížka Žít je umění milovat (záchranný kruh ve chvílích nejistoty).  A v těch hlubinách můžete stejně jako já nacházet poznání a klid. Mrkněte se na tohoto průvodce, čeká na ty, které osloví…

Pokud byste se s obsahem a poselstvím knihy chtěli seznámit blíže, připravila jsem pro Vás speciální online minikurz (zdarma) Mimoňská cesta. Bonusem navíc k tomuto kurzu je další sestřička mé e-knihy, takový pomocník, jak se jí dostat na kobylku – ebook zdarma TRÁPENÍ MŮŽE BÝT DAR :-) V okamžiku, kdy se této mimoňské cestě otevřete a budete jí důvěřovat, e-kniha Žít je umění milovat pak pro Vás bude tím záchranným kruhem kdykoliv poté. Kupte si ji a přihlaste se do kurzu :-) 

 

Příspěvek byl publikován v rubrice MAGAZÍN AVES, Uncategorized se štítky , , , . Můžete si uložit jeho odkaz mezi své oblíbené záložky.

5 reakcí na Tématem nového magazínu Aves je tentokrát svoboda!

  1. Pingback: 10. Jahodový ráj, aneb sladkobolný týden | Žít je umění

  2. Pingback: Život je otázka priorit, aneb jaký je Vás žebříček hodnot? | Žít je umění

  3. Pingback: Už toho mám plné zuby! Co s tím? (Magazín Aves 4/2016) | Žít je umění

  4. Pingback: Když vztah nepřináší radost, má smysl ho lepit? | Žít je umění – ENjoy!

  5. Pingback: Dzogčhen a já (to je ale protimluv :-))) | Žít je umění – ENjoy!

Chcete něco říct? Prosím. Líbilo se? Hej, potěší mě, když to budu vědět :-) Like :-) Líbilo se strašně moc? Sdílejte, lidi, sdílejte! Díky!